13.75 på meg. Furter litt nå. Jeg som trodde jeg var best a gitt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Onroad GMBK
Collapse
X
-
-
Du må ikke undervurdere disse gamle 12'er gutta Hans.
De er kjappe i rattfingra. Ydmyke som de er, så tror jeg nok at plassene på pallen i GMBK kan være noe konkurranseutsatt i år.
Vi får se med annen motor Brede, det er ikke tvil om at jeg tapte mye på fart. Jeg mista dere stort på langsiden hver gang vi gikk ut likt. Selv med runder som satt som spikret kom jeg ikke under 14,56. Det er mulig den gamle SS motoren til Læffi fra 2008 bør pensjoneres.
[ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
-----------------------------------------------------
Comment
-
Jasså har dere juksa Tor Arne
Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]
Comment
-
Noen som skal kjøre Touring idag?
Comment
-
Kjøring Lørdag 15/10 Geiteryggen
Da vil jeg innvitere alle som ikke har pakket bort Onroad utstyret ennå til og ta turen på Geiteryggen i morgen. Tenkte å kjøre litt fueltouring og elektro kanskje tom buggy.
Øyvind Stusdal kommer en tur fra Arendal og skal kjøre fueltouring å vi er der fra ca kl 12.00 og utover. Dette blir nok siste krampetrekning ute fra min side iår, teppesessongen er jo allerede igang.
Kom igjen Løp og Kjør
Comment
-
Prøver bare å få litt valuta for pengene, har ikke klart å bruke opp utstyret ennå. Så da hev jeg meg på når vi skulle få besøk
Og jeg lover deg at her skal det lades over telehiva.
Comment
-
Idag ble Touringbanen freset! Pål var der oppe og tok et par runder med fresen på layouten igår!
Men idag sprakk det for Torgny, nå gadd han ikke lenger se på all snøen som ennå ligger der og gikk løs på banen. Så nå er det ikke lenge til festen starter, kommer litt ann på været men alt fra 4-10 dager tror jeg/vi.
Den mannen er god og ha gitt, tusen takk Torgny.
Comment
-
Rått
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Da er det bare 3 1/2 uke til første løp på Geiteryggen hvor vi skal arr NC 1 Elektro Touring. Så håper det tørker fort opp så jeg får trent litt for gjengen kommer for å banke oss.
På NC 3 ifjord var det Brede som trakk det lengste strået med meg på 2 plass. Brede.... det skjer ikke igjen lol lol.
Gleder meg veldig nå til utesesongen
LØP OG KJØR
Comment
-
Det samme sa du i 2010 også Brede.Originally posted by Brede View PostGo kveld Hans. Jeg tror heller ikke jeg klarer å vinne noe ss løp, til sommeren med lrp regg
Hva skal gutta kjøre til sommeren.
Fint av Torgny og få vekkk den j...snøen nå.
Jeg kommer mest til å kjøre Fueltouring, men lufter stadig SS bilen også. Og litt Buggy da.
Storløp i Spydeberg også i mai, Nordisk i 1:10 og 1:8 Onroad lurer litt på å kjøre dette hvis jeg finner løsning på mek.
NB!!!!
Torgny hadde stor innsats på Onroadbanen igår også, freset en del snø langs gjærdene.
Blir bare mer og mer glad i Torgny
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment