Announcement

Collapse
No announcement yet.

BuggyBanen er stengt 18-22/5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BuggyBanen er stengt 18-22/5

    Da stenger vi buggybanen for siste del av vedlikeholdet som består i å legge på mer masse og frese dette inn. Da skal banen etter dette holde hele sessongen tror vi.
    Så har du lyst er det bare å ta en tur den 18/5
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

  • #2
    Glimrende! Stemmer for å ta en liten (eller diger om du vil) jobb med betongsvingen også. Den må enten vekk eller legges på nytt, hvis ikke folket er fornøyd med teppene vi slang på som midlertifig fix da.

    - Noen som har tilgang på utstyr / verktøy for å knekke opp betongen?
    - Noen som vet hvor tykk støpen er?
    [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
    -----------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Originally posted by spiro View Post
      Glimrende! Stemmer for å ta en liten (eller diger om du vil) jobb med betongsvingen også. Den må enten vekk eller legges på nytt, hvis ikke folket er fornøyd med teppene vi slang på som midlertifig fix da.

      - Noen som har tilgang på utstyr / verktøy for å knekke opp betongen?
      - Noen som vet hvor tykk støpen er?
      Det kan vi jo kanskje prøve på hvis det er stevning for det. Mellom hoppet og svingen er det et lite parti som de ville ha teppe på (de som kjørte igår), det er det jeg har hørt hittil. Slik at det er teppe hele veien inklusiv hoppet.
      Jeg tipper vi skal jobbe litt med tellebrakka også.
      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

      Comment


      • #4
        Fant og ut igår at det må gjører noen småjusteringer på hoppa, men det skulle være fort gjort. Det er og STOR enighet om at layouten ikke skal forandres......

        Comment


        • #5
          Originally posted by Samen View Post
          Fant og ut igår at det må gjører noen småjusteringer på hoppa, men det skulle være fort gjort. Det er og STOR enighet om at layouten ikke skal forandres......
          Da får du i oppgaven å temme Stian og Stig hehe
          Dere har vært flinke til å få ting gjort, stå på.
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

          Comment


          • #6
            Offroadansvarlig blir kontaktet snarest, banen blir som den er fram til høsten.

            Comment


            • #7
              Ikke behov for å temme meg, jeg er med på alt.

              Det eneste jeg har foreslått er å fjerne den første kulen på 5-komboen før hellesvingen da dette vil gi en mye bedre flyt.
              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
              -----------------------------------------------------

              Comment


              • #8
                Den blir ikke fjerna, men preppa så det blir bedre.

                Comment


                • #9
                  Da er Buggybanen stengt for siste del av vedlikeholdet. Vi holder banen stengt til Lørdag 22/5
                  Så da håper jeg noen tar turen opp i ettermiddag og hjelper til (kom tidlig hvis mulig). Jeg er der fra kl 12.00.
                  Det skal freses og legges på mer masse med hjullaster.
                  Mao, bare kosearbeid.
                  Touringbanen er åpen selv om det er dugnad!
                  Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                  Comment


                  • #10
                    Da er det meste utført av dugnaden, det gjennstår nå bare litt finpuss og at banen får satt seg.
                    En stor takk til de som møtte opp, dere er flinke!
                    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                    Comment


                    • #11
                      Åpning utsatt!!!!

                      Buggybanen åpner ikke Lørdag 22/5. Dette pga dårlig dugnadsånd. Inndre langside må freses på nytt og deretter valses. Så er det litt kosmetisk.
                      Åpning av banen er utsatt til dette er utført! Kom igjen folkens.
                      Bare litt arbeide gjennstår så har dere en mega rå bane.
                      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                      Comment


                      • #12
                        Da vi ikke har noe annet å finne på drar Torgny og jeg opp på banen idag for å frese og valse siste bit! Ikke mye som gjenstår.
                        Har du heller ikke noe å finne på så er det bare og ta turen opp. Vi er der fra ca kl 10-11 tia.
                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                        Comment


                        • #13
                          Da er vi ferdige med alt grovarbeide . Nå må bare banen få satt seg litt før vi belaster den, så vi håper på og åpne den på mandag 24/5.
                          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                          Comment


                          • #14
                            Knallbra gutter, kom det noen flere "ivrige dugnadsmenn" for å hjelpe til eller ble dere stående alene?
                            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                            -----------------------------------------------------

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by spiro View Post
                              Knallbra gutter, kom det noen flere "ivrige dugnadsmenn" for å hjelpe til eller ble dere stående alene?
                              Det var ikke så mange nei. Lilledrange, Jan Erik Hagen og jeg. Men det holdt det, nå er det rene motorveien med store fartshumpler. hehe
                              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X