Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra ny-banen på Geiteryggen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilder fra ny-banen på Geiteryggen

    Jeg har fått noen spørsmål om vi ikke har bilder av den ferdige banen. Tok meg den frihet, og mitt lille "pocket kamera" og tok noen bilder i dag. Norges mest spennende bane? Som de fleste av dere vet er det, i tillegg til en nå super bane, topp sanitæranlegg, minikiosk, flotte mekkeforhold (kun ett bord har ikke helt nye vannfaste plater), sjeldent dårlig vær (og hvis det skulle regne, har vi fantastisk drenering), kun 200 meter til kafé / flyplass, og vi har masse trivelige og behjelpelige folk.
    Så det er bare å komme for en unik kjøreopplevelse folkens.......


    Click image for larger version

Name:	Utkjøring.jpg
Views:	1
Size:	81.8 KB
ID:	788656Click image for larger version

Name:	Hellesving & første hoppa.jpg
Views:	1
Size:	78.8 KB
ID:	788657Click image for larger version

Name:	Djakarta & 7hopp.jpg
Views:	1
Size:	80.4 KB
ID:	788658Click image for larger version

Name:	90grader & sweeper.jpg
Views:	1
Size:	86.6 KB
ID:	788659
    Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

  • #2
    Lekker bane Er det "lov" å komme med 1/10 buggy også? Hadde vert kult å komme innom en dag og kjøre på den nye banen, nå som eg er i nærheten
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by andjoh View Post
      Lekker bane Er det "lov" å komme med 1/10 buggy også? Hadde vert kult å komme innom en dag og kjøre på den nye banen, nå som eg er i nærheten
      Bare komme det. Skal jo bygges 1/10 bane mellom 1/8 og asfalten ;o) Men du er velkommen på nybanen óg. Pleier være folk der fra 10-11, men du kan jo sjekke nærmere......
      Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

      Comment


      • #4
        Fine bilder Gøril!
        JØSS, som jeg blir kjøresugen av å se Geiteryggen badet i sol. Sjeldent syn om dagen!
        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
        -----------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Herlig, ser litt annerledes ut der nå ja enn det gjorde når vi kjørte drifting på asfalt banen! Fillern fikk sikkelig lyst på buggy igjen :P

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #6
            bare å klemme til det retteråsen hehe
            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

            Comment


            • #7
              Hehe sant det, lenge siden sist nå bråten hehe..

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #8
                ser ut som en virkelig flott bane
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment


                • #9
                  Eksisterer denne fortsatt da? Siste innlegg var fra 2011!
                  Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
                  Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X