Hei,
er fornøyd med oppmøte idag, vi tok dugnad og brainstorming på no-time, og følgende er bestemt:
Åpningstider :
Onsdag kl 17:00 - 21:00.
Søndag kl 11:00 - 18:00.
Kjøreavgift:
Medlemmer 0.Kr. pr. gang.
Ikke -::- 100kr. pr. gang.
Det blir onsdagscup 100.- kr. startavgift pr løp.
Denne klassen blir Touring Class 1:10 Sedan OPEN
Dette er et konsept vi ble enig om å gjennomføre i vinter, enten 1 eller 2 ganger pr. mnd.
Her smelter vi sammen SS og MOD.... så blir det som det blir..... her skal vi ha det gøy, skal ikke være dødsseriøst og skal være nybegynnervennlig....... Uansett hva dere kritikere sier hever jeg meg bare over dere og bare gjennomfører dette og ser hvordan resultater dette gir over vinteren.
Info om dette vil komme snart!
Ofisiell åpning er
Lørdag 1 Oktober kl 11:00.
Det blir en liten dugnad der i morgen også, lokalet skal tømmes for søppel.
Velkommen alle som kan komme, vi mangler lys i reolgangen der det er mørkt, så den som har lamper de kan avse så kom med de...
Det blir onsdagscup 100.- kr. startavgift pr løp.
Denne klassen blir Touring Class 1:10 Sedan OPEN
Dette er et konsept vi ble enig om å gjennomføre i vinter, enten 1 eller 2 ganger pr. mnd.
Her smelter vi sammen SS og MOD.... så blir det som det blir..... her skal vi ha det gøy, skal ikke være dødsseriøst og skal være nybegynnervennlig.......
Dette blir bra saker! Vi snakket også om å inkludere M-chassis i denne cupen. Vil gjerne ha litt tilbakemelding på om noen er interessert i å kjøre denne klassen også før vi setter opp regelverk og terminliste.
Hjelp!!!
Hvem har nøkkel? Sitter du med en nøkkel til banen i lomma så vær så snill og si ifra.
Trenger dette sårt da jeg må ha en slik for å makte og holde åpent ikveld.
Det finnes en kjent nøkkel men tillgangen er noe kronglete!
Så kan du hjelpe så hyl ut helst før 16,00.
Comment