Announcement

Collapse
No announcement yet.

Interesse Sjekk for inne bane i Telemark?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Men hvem skal evetuelt stå for dette, klubben eller egeninnsats for bare di som ønsker innebane? Og hvem har tid til og skjekke ut lokaler, jeg tror heller for di som ønsker dette skal avtale tid og møttes på ryggen og snakke sammen om hvordan vi eventuelt skal få til dette.

    Comment


    • #17
      Jeg kan ta en tlf til de som har med beha å gjøre for å høre om hvilken mulighet og pris.
      Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
      Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
      Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

      Comment


      • #18
        Supert magne,vet også att lokale under nye rema 1000 er til leie,den er perfekt men tror det er en sky høy pris.

        Og tor arne, tror du noe dette klubben kunne ståt for eller?

        Comment


        • #19
          Se her ja folkens!! Flotters
          Som Mr. Nicolaisen sier, dette må litt egen innsats til! Om vi går sammen oss på Ryggen, sjekker ALLE potensielle lokaler, får pris på lokaler, skriver en liste på positive medlemmer som er villig til å betale, regner ut og blir enige! Grei fremgangsmåte
          Jeg er godt villig til å betale for å få et bra inne lokale med lys, varme og godt miljø til høsten/vinteren. For skal man kjøre til nabo fylket, blir det fort MYE cash ut av det!
          Det er snart høst og vi har litt dårlig med tid!! Alle de som vet om mulige lokaler, er det bare å dra for å sjekke pris, så drar Nicolaisen igang et møte på Ryggen
          Vi er en del i drifte miljøet som sikkert er villig til å gjøre en innsats for dette.
          Håper også at plassen støtter rom for både buggy og on road
          Vil vi dette, får vi det til!!!
          Skulle gjerne tatt fatt i dette jeg, men jobben min gjør meg noe begrenset.

          Stå på folkens!!
          Last edited by Espen-S; 10 August 2013, 22:50.
          [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

          Comment


          • #20
            Originally posted by oz_racing View Post
            Supert magne,vet også att lokale under nye rema 1000 er til leie,den er perfekt men tror det er en sky høy pris.

            Og tor arne, tror du noe dette klubben kunne ståt for eller?
            Hvor er dette?
            Sjekk det ut og få prisen.

            Har vi tepper forresten?
            [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

            Comment


            • #22
              Den der så jo helt konge ut!! Noen som vil ringe/sende mail om pris?
              [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

              Comment


              • #23
                Jeg skal ringe han samme ang lokalene på beha. Men er nok redd leieprisen en høy...
                Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
                Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
                Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

                Comment


                • #24
                  Mulig vi kan høre med eksos mesteren om han vil sponse litt om det går med litt skilter rundt banen og mulighet for dele salg på banen mange muligheter
                  [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                  Comment


                  • #25
                    Beha så bra ut det å!
                    [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                    Comment


                    • #26
                      Jeg lurte på dere som drifter, er dere nedlem i gmbk?

                      Salg av deler/biler/batterier og radioutstyr står magne follaug for

                      Comment


                      • #27
                        Vil ikke bli sitert på dette, men vi buggy førere er kanskje 8-10 stk som vil kjøre på vinterstid. Er ikke sikkert at alle de vil bli med på nytt lokale.

                        Hvor mange on-road/drift førere er dere ?
                        Otto Gebhardt
                        Xray XB9, Xray XB4, Team Durango DEX210
                        This message will self-destruct in 10 seconds...

                        Comment


                        • #28
                          Muligens oppi 10 vi også

                          Får vi et bra kjør anlegg, kommer det nok endel dags kjørere også
                          [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                          Comment


                          • #29
                            Snakka med noen 1:10 buggy førere oppe på banene idag og som jeg forsto det så var di villig til og ofre noen kr til innebane, er vi mange nok så burte vi klare dette, trenger lokale ellers så har vi det vi trenger fra tiden på skofoss

                            Comment


                            • #30
                              Beha ligger på 350 -400 kr m2..
                              Lokale under rema 1000 ca 5-600 kr m2. Da er dette bare å glemme.
                              Med mindre en kan klare seg med 100m2, for det er det vi har råd til da..
                              Last edited by FollaugRC; 12 August 2013, 09:13.
                              Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
                              Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
                              Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X