Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innebane i vinter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innebane i vinter

    Da det ser ut som jeg blir student i trondheim fra høsten av så lurer jeg på om det er planlagt noe innebane i vinter.
    Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
    www.minicar-racing.no

  • #2
    Vet ikke med Trondheim. Men strever med å få til noe litt lengre nord, (10 min sør for steinkjer). Skal poste det her om det blir noe gang på det. Må få tak i tepper først, lokalet ser ut som om at er ordnet... Er litt fram og tilbake med disse folkan her oppe :P
    Per Einar Høyland 85 mod. freser rundt med
    .:HPI RS4 Mini Pro - HPI PRO4 - Corally SP12G3 - Triox X-plosion:.
    .:Tamiya EVO IV - Tamiya TRF415MSX - Tamiya TRF416 - Yokomo MR4-TC SD:.

    Comment


    • #3
      TRCBK har ingen konkrete planer om å ha permanent innebane i vinter. Det er selvsagt ønskelig, men krever at noen punkter må være oppfylt:
      1: Vi må finne et lokale på 3-400 kvm uten for mye søyler som er i veien for layout (man må se bilen godt over alt på banen). Man trenger ca 200 kvm for å få til en kurant layout.
      2: Lokalet kan ikke være for dyrt å leie. Klubben har ikke råd til noe som koster mere enn ca 4000 pr måned.
      3: Lokalet bør også ha en bra temperatur, samt bra belysning. Det er ikke noe trivelig å sitte å lade og mekke med votter på hendene
      4: Folk i klubben må komme å kjøre på dager banen er åpen. De siste vintrene vi hadde lokale, var det ganske glissent oppmøte.
      5: Lokalet bør heller ikke ha stort mere enn 20 min kjøretid fra Trondheim. Blir det lengre, er det stor sjangs for at folk ikke dukker opp etter en stund.

      Ellers har vi alt klart for å lage bane. Vi har tepper, baneskillere, telleanlegg etc.
      Vi har også hopp man kan sette ut for de som vil kjøre el-buggy.
      Vi har noen vage planer om å låne en gymsal nå og da, men det aller beste er en plass alt kan ligge hele vinteren igjennom. Helst hele året også.
      Så jeg oppfordrer alle til å ha øyne og ører åpne for evt. ledige lokaler.
      Last edited by stian s; 5 August 2008, 23:25.
      Stian Skogstad TRCBK
      Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X