Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innebanen til TRCBK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hvordan er miljøet for mini-z kjøring da, er det noen oppegående baner som er gode å kjøre på

    Blir ikke micro-t veldi liten å kjøre på en sånn bane me??...har selv en og vis d går fint kanskje jeg tar meg en tur oppover
    Stian
    Trondheim
    *Team Losi Micro-t Baja*Kyosho Seawind*

    Comment


    • #17
      Originally posted by §tian View Post
      Hvordan er miljøet for mini-z kjøring da, er det noen oppegående baner som er gode å kjøre på

      Blir ikke micro-t veldi liten å kjøre på en sånn bane me??...har selv en og vis d går fint kanskje jeg tar meg en tur oppover
      Det går nok fint med micro-t, men hvis ikke kommer jeg til å ta med et hopp og noe sånt :b
      sigpic

      Comment


      • #18
        På sommeren, når buggy banen er åpen, er det muligheter for å kjøre Losi Muggy der da?
        Lurer på om det bare var for buggY :b Håper ikke d...
        sigpic

        Comment


        • #19
          Er det noen som adresse til innebanen?
          sigpic

          Comment


          • #20
            Banen ligger på Nordset mellom Torndheim og Klæbu. Kommer du fra Heimdal kjør fre Tiller mot Bratsberg og Nideven camping. Kommer du fra Trondheim, kjør om Nidarvoll mot Klæbu. Rett etter du passerer TIllerbrua, får du et ridesenter på venste side. Da har du Innkjøringa til Nordset og Nidelven camping på høyre side ca 200meter etter ridesenteret. Følg deretter skilt mot Nidelven camping til du ser et stort lyseblått bygg på høyre side av vegen.
            Stian Skogstad TRCBK
            Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

            Comment


            • #21
              Originally posted by stian s View Post
              Banen ligger på Nordset mellom Torndheim og Klæbu. Kommer du fra Heimdal kjør fre Tiller mot Bratsberg og Nideven camping. Kommer du fra Trondheim, kjør om Nidarvoll mot Klæbu. Rett etter du passerer TIllerbrua, får du et ridesenter på venste side. Da har du Innkjøringa til Nordset og Nidelven camping på høyre side ca 200meter etter ridesenteret. Følg deretter skilt mot Nidelven camping til du ser et stort lyseblått bygg på høyre side av vegen.
              Ok, men har du ingen adresse? Da hadde det vært litt enklere. Da kan pappa bare bruk gps.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Originally posted by TurboTangen View Post
                Ok, men har du ingen adresse? Da hadde det vært litt enklere. Da kan pappa bare bruk gps.
                Ingen som har no adresse ut ditt gitt.. hehe.. men ring meg på 97475404 vist dere roter dere bort og trenger ett lite hint så skal jeg hjelpe dere så godt jeg kan.
                Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
                Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Er ikke nødvendig med GPS hvis man skal dit da. Faren din vet sikkert hvor veien til Klæbu går fra Nidarvoll eller Tiller. Når dere kommer til et skilt det står Nidelven Camping på, eller Nordset er det bare å svinge av .
                  Her er kart til banen. Så kan dere finne det på GPS'n Dere går inn i bygget ganske nøyaktig der hvor markøren står. I dag er det folk der fra kl 11- 16.
                  Stian Skogstad TRCBK
                  Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by stian s View Post
                    Er ikke nødvendig med GPS hvis man skal dit da. Faren din vet sikkert hvor veien til Klæbu går fra Nidarvoll eller Tiller. Når dere kommer til et skilt det står Nidelven Camping på, eller Nordset er det bare å svinge av .
                    Her er kart til banen. Så kan dere finne det på GPS'n Dere går inn i bygget ganske nøyaktig der hvor markøren står. I dag er det folk der fra kl 11- 16.
                    Nei det var jo ikke nødvendig :b
                    Skreiv ut kart som viste veien fra oss og dit, så det ble null problem. Det største problemet var jo å finne lokalet :b
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Ser ganske mørkt ut angående og komme på søndagen. Skal på hytta, så :s
                      Men tror det skal gå neste søndag igjen. Skal jobbe hos bestefar fra fredag til lørdag, så er søndagen fri
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        er ikke sikker på om jeg kommer heller for på fredagen så er jeg 15 å da må jeg betale får å kjøre micro-baja på bane...
                        å det er ikke verdt d...!
                        meeen... er egentlig morsomt å bare være dær!
                        kan jo kanskje kjøre litt med klubb-bilen vis jeg får! ??
                        og ruffs har fikset bilen sin nå, så får sikkert prøve den litt også..!
                        Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

                        Comment


                        • #27
                          er denne banen fortsatt i bruk? hvordan er det å kjøre nitro inn der da?
                          HPI Nitro 3 RS4 Drift->HPI savage 2.5->Ukjent kyosho beltemaskin
                          Living Life sideways, is the only way of living i know.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Mb190Drift View Post
                            er denne banen fortsatt i bruk? hvordan er det å kjøre nitro inn der da?
                            ja; men det er innebane. Nitro er forbudt.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Hallo folkens.

                              Undertegnede med familie flytter til Trondheim i august, og med på lasset blir det en hel haug R/C utstyr. Jeg har drevet med r/c siden 1980, og har vært innom 1:8 track, 1:12 track og litt 1:10.. Ser at det er godt r/c miljø i Trondheim, og da er det kanskje en mulighet for å børste støvet av gamle kunster, ser også at det skrives at det finnes innebane? Stememr dette - hvis ja er jo det genialt..

                              http://forum.lazzaroni.no/viewtopic.php?t=2668 her er en liten tråd om det jeg bedriver med om kveldene...

                              Finn -
                              No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                              XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                              www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                              Comment


                              • #30
                                Tyvstarter litt og ønsker deg velkommen til Trondheim jeg da.
                                Mange fine bilder på den sia di forresten.
                                Hva innebane angår har vi en innendørs bane med tepper tilgjengelig. Lokalene er for tiden under oppussing av huseier, så bane og tepper er tatt opp - foreløpig. Vil tro den blir kjøreklar i løpet av August.
                                Se også www.trcbk.no
                                John Are Drivvold. Hyper 8.5, RDX PHI, GS Storm SUT/Buggy, BJ4WE, F27C Stryker, M/chassis Pro05, Corally Sp12SL, LOSI 22 og annet snacks.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X