Announcement

Collapse
No announcement yet.

Purring medlemskontingent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Purring medlemskontingent

    Pr 31. mai er det fortsatt 75 av 129 medlemmer som enda ikke har betalt sin medlemskontingent for 2010, noe som får store konsekvenser for driften av klubben! Vi håper defor at flest mulig ønsker å fortsette som medlem i TMBK, og betaler sin kontingent så fort som mulig.
    Det er sendt ut faktura med medlemskort og faktura fra NMF den 12. mars i år, samt at det er sendt ut brukernavn(medl.nr) og passord til medlemsregistret, slik at alle kan logge seg inn på sin Profil og sjekke/endre adresse, telefon, epost osv. Inne på Profilen finner dere også kopi av fakturaen som ble sendt ut, følg denne linken til medlemsregistret: http://medlem.motorsportforbundet.no

    Hvis noen mener de ikke har mottatt nødvendig brukernavn og passord fra NMF, ta kontakt på robin@tmbk.net eller mobil 91547429 så kan jeg få sendt ut nytt.
    Robin Kristiansen, 1960 modell
    Protos 500, Walkera Q350, raptor 50 Titan, Furion6, Fury 3D, Blade Nano, 130X, 300X, 450X, Multiplex Acromaster, Ultra Funjet, Zeno, Blizzard, Parkmaster, Spectrum DX18QQ,

  • #2
    Hvis det er noen trøst, så er det kun 19 av 117 registrerte som har betalt til Kodal RC...
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      no e det 74
      Spektrum DX3S / Xray T2'07 / Tamiya TT-01D / Tamiya CR-01 / TA RC18R / Habao Hyper 8,5 pro
      www.TMBK.net

      Comment


      • #4
        Jeg må le litt. Dette er nok en gjenganger i alle klubber. Jeg har sjekka med NMF og de sier de har sendt ut til alle medlemmer, men kun 20% i vår klubb har fått. Men nå har de fått til en funksjon i admin slik at klubben kan sende ut selv. Veldig tungvint da man må inn på hver enkelt medlem å generere ut kopi av medlemskort og giro på mail.

        Vi i KMBK har fått inn ca 6000,- av 38000,- hittil i år. Jeg genererte ut nye for to uker siden i håp om å få inn ett par tusen til. Men tror vi må bare drite i å få inn penger på denne måten. Folk vil ha PAPIR i posten, nemlig. Ikke mail.....
        Neste år så sender vi ut kun til de med lisens, og lar sofaslitere og andre passive medlemmer få giro i posten som før. Vi får da ikke støtte for medlemmer som ikke er registrert, men garantert mer penger via gamlemåten. Folk er generellt irritert på gebyret også. Hjelper ikke hvor lite det er, gebyr er gebyr.
        TEAM ELEFUN

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X