Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøring 06.06

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøring 06.06

    Noen som skal på banen i morgen ?

    Meldt regn, så måtte bare spørre om det er noen som skal ut fordeom
    Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

  • #2
    Skal på et møte om sverigeturen kl 18.00, men regner med at jeg kommer på banen etter dette.

    PS! er det noen som stiller med nøkkel for å låse opp bommen til 18.00? Var bortom Lørdag og da var det låst.

    Ronny
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

    Comment


    • #3
      Heisann. Lurer på hvor man kjører inn til banen deres. Fant ikke frem sist jeg var i byen. Sist gang jeg var der kjørte man inn et stykke forbi banen.

      Comment


      • #4
        HeiHei.
        Åja dokker finn fram til oss hær i bygda,.hehe. Ska prøve å forklare veien opp til banen våres. Spørs kor godt kjent du e hær i byen.Vel vel,får prøve: Kjør opp ringveien helt til du får Troms Auto(Nissan) og Pon(Cat) på høyre side. Hvis du da svinge til venstre inn til Slottet(Bydrift) og følger veien ned bak og forbi vaskehallen, så kommer du til en grusvei som fører helt fram til banen. Der e en bom på veien som bruke være stengt når det ikke e nån dær. Da e d bare å parkere bilen å gå de siste 100 meter ned til banen. Men parker no ikke sånn at du stenge veien,det e andre som bruke veien og.
        Puhh.... bedre trur æ ikke æ kan forklare veien til banen.
        Vi har forøvrig faste kjørekvelder på Onsdag og Søndag 1800-2200, men det e bare å bruke banen når du vil.
        sigpicOddIvar.Team Associated RC8,2 m/Werks B6 Pro,Team Associated TC5R m/Novak 10.5t,Team Associated TC5F Drift m/Novak 4.5t, RC18B m/Mamba Max 2700, Styres med KoPropo EX-10 2,4 .
        www.hobby24.no www.tmbk.net

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X