Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finalen i sommarcupen i Gällevare 21 aug.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Finalen i sommarcupen i Gällevare 21 aug.

    Vi satser vel på å ta oss en sverigetur til, så de som tenker å være med kan jo melde sin intr. her. Vi må jo bestille hytter osv.
    Jeg og Kristian har tenkt å dra til skien på det siste NC løpet 25-26 sept. Er muligheter for billige flybilletter hvis man bestiller nå. Noen flere som hiver seg med? Må regne med å dra fredags formiddag og hjem mandag.
    Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
    www.TMBK.net www.hobby24.no

  • #2
    Gallevare krasjer desverre med kurs i Skottland (er ikke hjemme før sent lørdag).

    NC løpet 25-26 september passer derimot utmerket. Er med. Vi får kanskje samkjøre billettkjøp så vi kommer på samme fly!

    Ronny
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

    Comment


    • #3
      Da er flybilletter bestillt til NC i Skien. Link til påmelding er http://www.myrcm.ch/main?pLa=en&hId[1]=bkg&pId[E]=5
      Må logge seg inn, og så gå på raceregistration for å finne løpet. Kult hvis de når å få internettlinje på Geitryggen, så kan man følge løpet online
      Last edited by Grave Digger; 28 July 2010, 12:37.
      Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
      www.TMBK.net www.hobby24.no

      Comment


      • #4
        Da var registreringen til NC i Skien gjort

        Ronny
        Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

        Comment


        • #5
          Gellivare kunne æ ha tenkt meg vess æ har fått mæ motoren til da
          *Sanwa M12X*Savöx*
          *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
          *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

          Comment


          • #6
            Da det første løpet i Gällivare ble avlyst pga regn, blir det løp både lørdag og søndag(finale).
            Til nå er det vel bare jeg og Kristian som er klare for å dra. Bestiller hytte i morgen, så hvis flere vil være med får de raska på.
            Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
            www.TMBK.net www.hobby24.no

            Comment


            • #7
              Jeg vurderer tur til skien 25 og 26 september. MVH Inge Berg
              Inge Berg

              Comment


              • #8
                Da er det bare hive seg rundt å bestille billetter samt melde seg på

                Ronny
                Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                Comment


                • #9
                  Det ble Kristian's helg i Gällivare. Utstyret fungerte og han kjørte veldig bra. 11. plass Lørdag og A-finale og 8. plass søndag. Han hadde nok kunnet vært på 5. men et motorstopp i første sving, og et fuelslange-brudd gjorde at han tapte et par runder.
                  For min del var det stort sett "Murphys lov" som gjaldt. 2xfuelslange brudd,drivakselbrudd,mottaker svikt,brytersvikt osv.
                  Eneste lyspkt. var seier i c-finalen lørdag. 16. plass lørdag og 11. plass søndag.
                  Men vi hadde en flott og spenende helg, og fikk prøvd regn/gjørmekjøring i finalene på lørdag.
                  Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
                  www.TMBK.net www.hobby24.no

                  Comment


                  • #10
                    Gratulerer med fin innsats i Sverge. For min del må jeg nok melde avbud på skienturen. MVH Inge Berg
                    Inge Berg

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X