Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skal vi kjøre innendørs i vinter??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva skal vi kjøre innendørs i vinter??

På bakgrunn av at det har kommet en del ønsker om å kunne kjøre 1/10 elektrobuggy innendørs i vinter, ønsker jeg bare å høre synspunkter rundt dette........
    Vi kan ganske enkelt tilpasse en av banene til buggykjøring ved å bygge noen løse hopp som settes inn på banen, og som er lette å fjerne når det skal kjøres touring.
    Det kan kjøres både 2 og 4wd biler, men kanskje best hvis vi enes slik at flest mulig kjører samme biltype......burde vel kunne bruke samme motor/regulator og batterier som i touringbilen.

Noen som er klar for hopp og sprett innendørs i vinter??
    Robin Kristiansen, 1960 modell
    Protos 500, Walkera Q350, raptor 50 Titan, Furion6, Fury 3D, Blade Nano, 130X, 300X, 450X, Multiplex Acromaster, Ultra Funjet, Zeno, Blizzard, Parkmaster, Spectrum DX18QQ,

Er klar som et egg

Vet ikke hva som er mest egnet på banen vår, men det er i alle fall greit om vi blir enige om vi skal kjøre 2wd eller 4wd. Kan vel kanskje bli vanskelig å få alle til a enes om et spesifikt merke. Om hobby 24 er frampå har jo Associated B4 og B44 i programmet.

Synes selv 4wd høres mest interessant ut (sikkert godt egnet for å knuses på offroad banen om sommeren også!!).

Ronny
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

Comment

Jeg kommer først og fremst til å kjøre 1/10 touring i vinter.

Hørtes artig ut å kjøre 1/10 buggy. Jeg er litt usikker på om disse bilene tåler slag/støt like godt som 1/10 touring. Jeg tenker at 2wd er en billigere bil og trenger kanskje mindre vedlikehold enn 4wd. Synes Team Associated RC10B4.1 ser ut som en artig og rask bil. Poenget er jo å ha det artig i de mørke vintermåndene.

Kanskje fokus på litt billigere biler/utstyr også kan bidra til å få økt rekrutering i klubben
      Inge Berg

Comment

Slettes ikke uenig i det Inge.

Om vi skal kjøre offroad må vi nok i tillegg til å bygge mobile hopp og ramper også, regne med å polstre enkelte søyler og andre utsatte partier da buggyer gjerne "spretter" noe mer enn touring biler

Det er kanskje noen som har saker liggende og kan ta dette med for å demonstrere når vi kommer i gang med innendørssesongen.

For min egen del fenger offroad interessen min noe mer enn onroad, og dette ville kunne hjelpe å holde både interesse og ferdigheter oppe og i trim vinteren gjennom

Ronny
        Last edited by ronsand; 9 September 2010, 21:46.
        Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

Comment

Er offshore for tiden. Er det blitt snakket noe mer om også å kjøre 1/10 buggy inne i vinter? Om det blir interesse kunne i alle fall jeg tenkt meg å skaffe en bil.

Ronny

Comment

Er offshore et par uker framover. Ikke så mange som har grepet tak i dette med buggy innendørs. Har uansett gått til anskaffelse av slik redskap. Får snekre noen mobile hopp etterhvert så kanskje noen flere hiver seg med

Comment

Originally posted by ronsand View Post
              Er offshore et par uker framover. Ikke så mange som har grepet tak i dette med buggy innendørs. Har uansett gått til anskaffelse av slik redskap. Får snekre noen mobile hopp etterhvert så kanskje noen flere hiver seg med
              Hvilken bil ble det, 2 elle 4wd??
              Robin Kristiansen, 1960 modell
              Protos 500, Walkera Q350, raptor 50 Titan, Furion6, Fury 3D, Blade Nano, 130X, 300X, 450X, Multiplex Acromaster, Ultra Funjet, Zeno, Blizzard, Parkmaster, Spectrum DX18QQ,

Comment

Ble for min del en 4WD. Kjøpte en brukt Durango DEX410R på radiostyrt.

Tenkte at det også kunne være morsomt å teste den utendørs til sommeren (på banen)

Comment

Jeg og junior kommer nok til å fortsette å kjøre touring med våre biler også i vinter. I tillegg må vi jo få den driftinga til å sitte litt bedre.....

Svein-Harald

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X