Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyttbare hopp og hindre for innebane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flyttbare hopp og hindre for innebane

    Regner med at det er en del interesse for dette da det er flere som har gått til anskaffelse av egnet redskap.

    Nå som første etappe i flyttingen er over for min del regner jeg med at jeg har en del ledig tid på dagtid (iallefall i kommende friperiode). Om det er ønskelig kan jeg sette av tid til fabrikkering av hopp og hindere for bruk på innebanen.

    Vi kan sikkert snakkes nærmere om dette på en av kjørekveldene. Vi må vel også bli enige om hva vi ønsker, samt ha en plan for når og hvor det passer å sette ut hopp.

    Er hjemme enten til helga eller like over.

    Ronny
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

  • #2
    Da er vi noe på vei med hoppene

    Snakket med Kristian i morges angående plater til sideveger for hopp og han tok noen telefoner. Dette endte med at vi fikk 17 stk 22mm tykke 600x2400mm laminerte forskalingsplater (nye), mot at vi satte opp noe reklame for firmaet (Teknikk, Maxbo proff). Har også dette liggende (selvklebende reklamemateriell). Regner med at dette er greit.

    Lånte varebil av nevnte firma og har allerede kjørt platene til klubbhuset har i første omgang stablet dem innen for ytterdøra.

    Har også en avtale med Kristian om bruk av de 36x68mm lektrene han har liggende i klubblokalet (bruker det vi trenger og tar de mest krokete først om det er noen slike). I etter kant må vi regne med å skaffe tilbake, iallefall de gode bordene vi bruker.

    Skal i morgen se over hva vi har og evt må skaffe av skruer og lim.

    Fortsettelse følger
    Last edited by ronsand; 14 February 2011, 17:06.
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

    Comment


    • #3
      Kjempebra, blir spennende å se hvordan dette funker med 1/10 elektrobuggy!!
      Robin Kristiansen, 1960 modell
      Protos 500, Walkera Q350, raptor 50 Titan, Furion6, Fury 3D, Blade Nano, 130X, 300X, 450X, Multiplex Acromaster, Ultra Funjet, Zeno, Blizzard, Parkmaster, Spectrum DX18QQ,

      Comment


      • #4
        Var og kjøpte inn noe skruer og trelim på Biltema. Må bare få tak i stikksaga, min som er stuet bort i en garasje på kvaløya, så skal jeg gå i gang med å sage til sideplater. Skal i forkant av dette se litt på egnet profil/størrelse på hoppene.
        Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

        Comment


        • #5
          Fått gjort litt mer i dag. Framdrift så langt er at et hopp er ferdig og rammene er satt sammen for sju til. Setter dekk plater på så mange som jeg når før dagen er omme legger ved noen bilder
          Attached Files
          Last edited by ronsand; 22 February 2011, 12:36.
          Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

          Comment


          • #6
            Du skal bare si opp jobben på plattformen, og begynne som snekker Ronny
            Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
            www.TMBK.net www.hobby24.no

            Comment


            • #7
              nja, har jobbet som snekker for en del år siden. ikke like gøy som å lage hopp en gang i blant
              Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X