Announcement

Collapse
No announcement yet.

Årsmøte og årsfest fredag 4. mars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Årsmøte og årsfest fredag 4. mars

    Fredag 4. mars kl 19.00 avholder TMBK årsmøte, se innkalling som sendes ut på epost til alle medlemmer.
    Etter at årsmøtet er avsluttet blir det årsfest med pizza og valgfri drikke, vi ser litt rc-film på storskjerm, kjører litt bil og mimrer fra svensketurene
    Påmelding til årsfesten ved å svare på denne tråden, sånn at vi vet hvor mye pizza vi skal bestille
    Robin Kristiansen, 1960 modell
    Protos 500, Walkera Q350, raptor 50 Titan, Furion6, Fury 3D, Blade Nano, 130X, 300X, 450X, Multiplex Acromaster, Ultra Funjet, Zeno, Blizzard, Parkmaster, Spectrum DX18QQ,

  • #2
    Ok, æ kommer! Spørs om noen andre tør........

    Comment


    • #3
      Æ må vel ta en tur æ å . Drar ned på banen tili på dagen å sette på varmen sånn at vi ikke treng å fryse. Det har jo meldt mildvær hele uka, men æ tar no med litt frostvæske sånn i tilfelle det blir kaldt. Sjnakkess på freddan.
      sigpicOddIvar.Team Associated RC8,2 m/Werks B6 Pro,Team Associated TC5R m/Novak 10.5t,Team Associated TC5F Drift m/Novak 4.5t, RC18B m/Mamba Max 2700, Styres med KoPropo EX-10 2,4 .
      www.hobby24.no www.tmbk.net

      Comment


      • #4
        Regner med at Odd Ivar e blitt blid til fredagen etter den bedrøvelige plasseringa på klubbløpet så eg kommer no e å.
        Men eg vet ikke om eg tør å sitte ved siden av han etter frostvæske inntak..
        Last edited by Grave Digger; 28 February 2011, 20:03. Reason: Skriveleif
        Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
        www.TMBK.net www.hobby24.no

        Comment


        • #5
          Hehe,e vel ikke sur æ da,. Går vel ikke an å bli sur når man holder på med no man virkelig trives med..... Eller??? Frostvæske inntak???Kan vel ikke drikke frostvæske heller, det e jo bare hvis det blir kaldt..
          sigpicOddIvar.Team Associated RC8,2 m/Werks B6 Pro,Team Associated TC5R m/Novak 10.5t,Team Associated TC5F Drift m/Novak 4.5t, RC18B m/Mamba Max 2700, Styres med KoPropo EX-10 2,4 .
          www.hobby24.no www.tmbk.net

          Comment


          • #6
            Jeg kommer.
            Inge Berg

            Comment


            • #7
              Jeg kommer.

              Comment


              • #8
                dokker får kose dokker sitter offshore og kjeder vettet av meg
                Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                Comment


                • #9
                  Ble vel en god fest i går. Håper tømmermennene har tatt kvelden nå
                  Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X