Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyttemelding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flyttemelding

Etter 21 år i Tromsø er tida inne for å søke nye utfordringer, vi flytter til Averøya(utenfor Kristiansund) hvor min bedre halvdel har sine røtter, så det blir nok litt rart å forlate byen i morgen å vite at man ikke har adresse 9022 Krokelvdalen lenger. Ønsker dere lykke til med klubben og bilkjøringen, selv blir jeg nok medlem i Frei og Kristiansund RC-klubb som driver med både bly, bil og båt. Jeg skal fortsatt ha ansvaret for hjemmesiden til TMBK, så jeg holder kontakten

Har samme mobilnummer og epostadresse

Ha en fin sommer!
    Robin Kristiansen, 1960 modell
    Protos 500, Walkera Q350, raptor 50 Titan, Furion6, Fury 3D, Blade Nano, 130X, 300X, 450X, Multiplex Acromaster, Ultra Funjet, Zeno, Blizzard, Parkmaster, Spectrum DX18QQ,

Lykke til videre
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

Comment

Må på vegne av klubben få takke Mr. TMBK for alt du har gjort for klubben, medlemmer og kompiser. Vi kommer til og savne deg!
      God tur og lykke til!
      Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
      www.TMBK.net www.hobby24.no

Comment

Lykke til med m nye utfordringer Robin. Du har vært en kjæmpe ressurs hær i klubben og lykke til vidre
        *Sanwa M12X*Savöx*
        *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
        *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, gaffelape.
        Working...
        X