Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er det noen som driver på med Crawling?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er det noen som driver på med Crawling?

    Som tittel sier, er det noen som kjører Rock Crawler her inne?

    Har en bil på vei i posten og det hadde sikkert vært morsomt å kjøre litt med andre.

  • #2
    Prøv her du:http://www.norcc.com/vb/index.php?

    Comment


    • #3
      Originally posted by xibriz View Post
      Som tittel sier, er det noen som kjører Rock Crawler her inne?

      Har en bil på vei i posten og det hadde sikkert vært morsomt å kjøre litt med andre.
      Hallaien Har ein 1/10 crawler stående her som er blitt brukt litt, men har jo bestilt meg ny eg og Ein billig 1/8 crawler er på veg, bestilte i norge så, forventer nesten at eg har den i løpet av uken HVilkne crawler er på veg til deg da?
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by arnfinnk View Post
        Jeg er medlem der, men det er ikke så mange fra Tromsø (3 stk i medlemslisten).

        Originally posted by andjoh View Post
        Hallaien Har ein 1/10 crawler stående her som er blitt brukt litt, men har jo bestilt meg ny eg og Ein billig 1/8 crawler er på veg, bestilte i norge så, forventer nesten at eg har den i løpet av uken HVilkne crawler er på veg til deg da?
        Har bestillt meg en 1/10 Axial AX10.

        Jeg har bestillt ARTR-utgaven fra Norge, men elektronikken fra statene så det går nok 2-3 uker før jeg er klar.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X