Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til innkjøring og tuning..!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp til innkjøring og tuning..!

    noen som kunne tenkt seg å hjelpe meg å gjøre ferdig innkjøringa av motoren? jeg bare plages med alt, justering av HSN og LSN samt tomgang. begynner å bli passe lei av hele greia og lurte på om noen "eksperter" kunne tenkt seg å hjulpet meg en ettermiddag snart?
    Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

  • #2
    Originally posted by subid View Post
    noen som kunne tenkt seg å hjelpe meg å gjøre ferdig innkjøringa av motoren? jeg bare plages med alt, justering av HSN og LSN samt tomgang. begynner å bli passe lei av hele greia og lurte på om noen "eksperter" kunne tenkt seg å hjulpet meg en ettermiddag snart?
    Skulle gjerne kjørt den ferdig og tunet den... Men blir kanskje ett stykke og sende
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Satser på at det er noen fra Tromsø som melder seg. :-] Men takk for tilbudet!
      Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

      Comment


      • #4
        Om du møter opp på de faste kjørekveldene som er onsdag og søndag kl. 18.00 vil det være god sjans for hjelp. Om du ikke vet hvor banen er så bare sjekk denne linken til klubbens hjemmeside: http://tmbk.net/Baneanlegg/Offroadbane.aspx.

        Så første sjans er i kveld
        Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

        Comment


        • #5
          hei ronny!

          joda, takk for informasjon. blir nok å ta turen bort til banen så snart jeg får tiden. jobber natterstid, så er generelt vanskelig for meg å rekke å komme meg bortover til banen i åpningstiden, så hadde vært best om jeg kunne tatt kontakt med noen utenom banetidene som kunne tenkt seg å hjelpe meg en time eller to..
          Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

          Comment


          • #6
            Kan sikkert hjelpe til en dag. Jobber offshore men er hjemme omtrent en uke til. Du får ringe meg når det passer så får vi ta det fra der (passer egentlig best på dagtid). Foreslår uansett at vi gjør det på utebanen

            Ronny
            mob: 90697683
            Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

            Comment


            • #7
              hei igjen!

              takker for det! jeg har ledig både lørdag og søndag ettermiddag/kveld (begynner på jobb 22:00), skal ringe deg en av de dagene, så avtaler vi noe. har lagret nummeret ditt, så du hører fra meg i løpet av helga!
              Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

              Comment


              • #8
                Jeg kunne også godt tenkt meg til å bli med bort å få fintuna buggyen min, men har ikke mer fuel igjen nå!

                Så snart blir det børsteløst oppsett istedet, er vel fortsatt velkommen å kjøre en gang for det?

                Comment


                • #9
                  D ska ikkje være nokka problem d Ronny hær i klubben har 2 1/8 elektrobuggy.
                  *Sanwa M12X*Savöx*
                  *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
                  *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

                  Comment


                  • #10
                    tusen takk for hjelpa i dag gutta! helt topp! trist at motoren skjærte seg dog. men alt ordner seg vel for snille gutter
                    Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

                    Comment


                    • #11
                      Ja det var synd at bilen stakk avgårde på egenhånd; motorer varer ikke lenge på full gass. Du får se litt på alternativene vi snakket om så er du raskt i gang igjen
                      Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X