Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klubbløp søndag 11 sept.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klubbløp søndag 11 sept.

    Vi satser på å arrangere klubbløp på utebanen på skattøra for 1/8 OR (buggy) søndag den 11. september.
    Det vil være åpent for alle som vil, medlem eller ei. Kreves ingen lissens.
    Vi har utlånstranspondere for de som ikke har egen (for rundetelling).
    Kommer tilbake senere med nærmere info om kl.slett osv, men vi vil starte tidlig formiddag.
    Sett av søndagen for årets klubbløp, og håper både nye og gamle graver frem bilen og stiller til start!
    Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
    www.TMBK.net www.hobby24.no

  • #2
    Kan vi ikkje heller kjøre dette på en lørdag også en liten klubbfæst på kveldinga?
    *Sanwa M12X*Savöx*
    *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
    *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

    Comment


    • #3
      Tror at det er større sjanse for større oppmøte på søndag.
      "Klubbfæst" med boller og brus kan man ha en lørdag for det.
      Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
      www.TMBK.net www.hobby24.no

      Comment


      • #4
        Ser per i dag ut som om jeg er hjemme denne datoen. Er i så fall med
        Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

        Comment


        • #5
          Oppmøte er senest kl. 10.00, så håper vi å komme i gang med kvalikomgangene i 11 tia. Regner med at vi er ferdige i 17 tia, alt etter hvor mange vi blir. Det blir grilling og salg av hamburgere, pølser, brus, kaffe mm. Vi satser på å få kjørt løpet såfremt at det ikke pøsregner. Vi trenger også frivillige til bilsnuere, så håper de av medlemmene som ikke skal kjøre selv, stiller opp når vi en skjelden gang har klubbløp.
          Påmelding er innen onsdag 7 sept. Påmelding til nestformann@tmbk.net eller på tlf. 41105587
          Startavgift er kr.50,- for juniorer u/18 år og 150,- for seniorer.
          Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
          www.TMBK.net www.hobby24.no

          Comment


          • #6
            Kristian, Tore, Ronny og Inge påmeldt til nå..
            Mangler bla. flere sentrale personer i styret...
            Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
            www.TMBK.net www.hobby24.no

            Comment


            • #7
              Tidsplan for Klubbløpet. Merk at registreringen begynner kl.10.00. Da bør bil og utstyr være utpakket klart, hvis vi skal klare og holde
              tidsplan. Drar vi det for langt utover ettermiddagen, risikerer vi å være uten bilsnuere (hvis vi idetheletatt får noen).
              13 førere påmeldt


              Click image for larger version

Name:	Tidsplan 001.jpg
Views:	1
Size:	14.2 KB
ID:	774545
              Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
              www.TMBK.net www.hobby24.no

              Comment


              • #8
                Regler elektro i klubbløp

                Usikker på om jeg får klar Mugen MBX6 med nitro til søndag; blir i så fall å kjøre med elektro. Det gjelder kanskje andre også, og jeg vet ikke om det har vært tenkt på det praktiske rundt det.

                Jeg foreslår følgende (som også er tilsvarende praksis mange andre steder):

                Generelt skal det være 1 simulert fuel stopp for hver 7.5 kjørte minutt (bil kjøres inn i depo og mekk løfter bil over hodet i 2-3 sek før den settes ned igjen). På runder på 20 min eller lengre kan man bytte batteri (tar nærmere 1 minutt med elektro 1/8 eller gjøre simulerte fuel stopp.

                Det blir da som følger:
                Kval 5 min: ingen begrensning (samme som for nitro)
                15 min runder: 1 simulert fuel stopp
                20 min runder 2 simulerte fuel stopp eller 1 batteribytte
                30 min 1 batteribytte (eller 4 simulerte fuel stopp)
                45 min 2 batteribytte (eller 6 simulerte fuel stopp)

                Kom gjerne med innvendinger, men la det være saklig. Husk at vi det ikke er så mange av oss og det er viktig å gi flest mulig sjansen til å delta så lenge det er en 1/8 bil.

                Ronny
                Last edited by ronsand; 9 September 2011, 10:35.
                Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                Comment


                • #9
                  Var på banen et par timer i dag og festet det meste av de løse baneskillene. Satte også opp "banen er stengt" skiltet.
                  De som var på dugnad onsdag har gjort en gjort en flott jobb med prepp av banen. Den skulle være klar til søndagen nå. Vi ses da.

                  Ronny
                  Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                  Comment


                  • #10

                    (2. plass kristian var dratt hjem til fårikålgryta)

                    Topp 3 på klubbløpet ble :
                    1. Tore Evanger
                    2. Kristian Larsen
                    3. Ronny Sandslett

                    Stor takk til alle som var med og hjalp til før og under løpet. (ingen nevnt, ingen glemt)

                    Flere bilder fra løpet kommer.
                    Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
                    www.TMBK.net www.hobby24.no

                    Comment


                    • #11
                      Kjempe arrangement og en skikkelig vitamin innsprøytning på tampen av sesongen. Helt på høyde med det jeg har vært med på andre steder Også en stor takk til Odd-Ivar med hjelpere som holdt oss med mat og drikke hele dagen, samt Oddvar som sto for dommergjerningen.
                      Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                      Comment


                      • #12
                        Supert løp takk til alle som stilte opp
                        *Sanwa M12X*Savöx*
                        *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
                        *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X