Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klargjøring av buggybanen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klargjøring av buggybanen

    Begynner å bli snøfritt på banen, så hvis noen ikke vet hva de skal gjøre på 17.mai, så er det bare
    å ta med spade og rote litt i det som er igjen. Så er det ikke lenge før nitroduften igjen legger seg over
    Skattøra
    Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
    www.TMBK.net www.hobby24.no

  • #2
    Skjønner at det er lenge siden jeg bodde nordpå når det nesten sjokkerer meg at det ikke er snøfritt enda........

    Comment


    • #3
      Reiste offshore nå i morges, men kunne heller tenkt meg å lekt i sandkassa på Skattøra
      Vel, vel... er sikkert nok å gjøre til senere også. Kunne tenkt meg å styre litt med å få laget til en enkel standplass for nybegynnere og andre som trenger det. Dersom det legges opp til at det er åpninger i baneskillene, slik at det i syd kan kjøres en kortere rute, vil det også kunne gjøre det enklere for nybegynnere å komme i gang. Kan kanskje også være kjekt når man er få (eller alene) å kjører, da man slipper å fly opp og ned kjøretårnet.
      Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

      Comment


      • #4
        Stille her på forumet for tiden. Er det noe framdrift med utebanen eller har alt regnet bort?

        Er usansett klar for å stille opp når jeg kommer på land mot slutten av neste uke.
        Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

        Comment


        • #5
          Banen er i tålig bra forfatning. Regner med at en god dugnad er alt som trengs, uten at jeg er ekspert så spor etter kjøring i går kveld..

          Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
          *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
          www.TMBK.NET
          www.hobby24.no

          Comment


          • #6
            Trenger maskin til å få massene som har rennt ut, tilbake.
            Jeg har ikke maskin.
            Jeg har ikke tenkt å mase på de som har.
            Egentlig har jeg ikke tenkt å gjøre noe annet enn å skru på bilene mine og vente...
            Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
            www.TMBK.net www.hobby24.no

            Comment


            • #7
              Hvem har maskiner? Jeg stiller på dugnad anytime!!
              *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
              www.TMBK.NET
              www.hobby24.no

              Comment


              • #8
                Originally posted by Steinly View Post
                Hvem har maskiner? Jeg stiller på dugnad anytime!!
                Nå har vi både maskiner og gode greier
                Det blir å være folk på banen å jobbe fra kl.11 lørdag og utover dagen.
                Målet er å ha banen superfin og klar til søndag
                Så det er bare å stille opp folkens.
                Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
                www.TMBK.net www.hobby24.no

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X