Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøring på Hof.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøring på Hof.

    Er det noen som skal kjøre på hof i morgen? Tenkte å ta en tur i 2-3 tiden.
    Morten Aas 65mod.
    Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

  • #2
    Jeg var en tur ute å så på banen i går(fredag), og den var fortsatt langt fra tørr. Spørs om ikke den hadde hatt godt av litt hvile før man drar i gang for hardt der. Det er tross alt ikke lenge siden snøen ble borte der oppe, og det det er vel i alles interesse om banen ikke blir fullstendig kjørt opp allerede. Men nå melder de om varmt og solrikt vær til uka så da begynner det vel å hjelpe.
    Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
    Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

    Comment


    • #3
      Kjørte der forrige søndag. Da var det tørt og fint der. Hvis regnet holder seg borte i natt så blir det bra der.
      Morten Aas 65mod.
      Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

      Comment


      • #4
        vi prøver å samle noen for kjøring til fredagen. satser på å være der fra kl 1600 og ett par timer. blir tatt en runde for å se hva som må gjøres der også. spre budskapet

        €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

        Comment


        • #5
          Heisann. Vi prøver på en stor samling tirsdag 17.juli. Satser på å være der fra ca kl 1400. Er meldt bra vær og tipper det blir veldig bra forhold. Alle med 1:10 / 1:8 bil batteri eller nitro er velkommen. Vi griller også litt utpå dagen. Vælkommen

          €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

          Comment


          • #6
            Hvordan var oppmøtet i dag? Så denne nå så fikk ikke kommet, jeg er blir med neste gang det blir noe av.

            Comment


            • #7
              Originally posted by André Hansen View Post
              Hvordan var oppmøtet i dag? Så denne nå så fikk ikke kommet, jeg er blir med neste gang det blir noe av.
              hei

              var veldig bra. vi var ca 20 stk som kjørte og grillet pølser

              Blir snart igjen

              €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

              Comment


              • #8
                Mmm, pølser....
                Team Mustit RC
                - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

                Comment


                • #9
                  Kjempe bra, jeg er med da. Har startet med hobbyen igjen og er litt kjedelig å kjøre alene osv...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by André Hansen View Post
                    Kjempe bra, jeg er med da. Har startet med hobbyen igjen og er litt kjedelig å kjøre alene osv...
                    sant det. Bare å melde seg inn i klubben: www.hmbk.no

                    €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                    Comment


                    • #11
                      Det skal jeg også.

                      Comment


                      • #12
                        jeg kommer til å være på banen fra kl 1200. Vet det er flere som kommer også, så ta turen hvis det passer

                        €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                        Comment


                        • #13
                          Hei. Har en 1:8 Nitro rally bil, lurer egentlig på om det er noe å bruke der? Eller er det bane for mere buggy biler?
                          kommer fra Kongsberg, så er på utkikk etter å finne et sted å kjøre.
                          takk for svar

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X