Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kodal RC...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kodal RC...

    ...er altså nye navnet på klubben Jeg drister meg til å legge ut kort info om dette. Årsmøtet vedtok navnebytte. Dette er lovendring, og krevde derfor godkjenning i Idrettsstyret. Rett etter Årsmøtet i LSRC, ble derfor papirer oversent til rette instanser i idretten - og svaret kom få dager etterpå - hvor navnebytte og noen andre saker som krevde slik godkjenning, ble godkjent

    Så, tidligere Vestfold Modellbilklubb, som så ble hetende Larvik Sandefjord RC Klubb, er tilbake i "gammel" navneform igjen - nå som Kodal RC.

    Lisensierte førere behøver ikke foreta seg noe, men førerne kjører nå for Kodal RC, og medlemmene er medlem av Kodal RC.

  • #2
    Kan ikke hete Kodal RC. :P Fader at det årsmøte kræsja med møte på jobben.
    Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
    www.minicar-racing.no

    Comment


    • #3
      hei, jeg skal kjøpe meg ny bil nå.

      lurte på om man må være medlem for og kjøre på offroad banen i kodal?

      når er det treninger på offroad der?

      vil gjerne kjøre når det ikke er noen der, for jeg kjører men en som akuratt har fått sin første bil og en som skal låne en.
      Andreas Sandanger 1991
      Nå: Savage X SS - Aprilia RS 125 05'
      Før: E-maxx, Savage SS 4.6, Micro RS4

      Comment


      • #4
        Du er velkommen til å gjeste banen. Men, som alle andre klubber så er det medlemmene som drifter anlegget frivillig - og flere medlemmer er jo alltid ønskelig i klubben For en liten årskontingent, er du en del av klubben og kan fritt benytte anlegget i Kodal

        info om innmelding osv på www.lsrc.no - men ikke vær redd for å ta deg en tur å prøv banen. Tirsdager er fast "kjørekveld" men kanskje litt sølete fortsatt på off-roadbanen.. Anbefaler deg å treffe og kjøre sammen med andre - alle har vært nybegynnere og den beste hjelpen får du av de andre medlemmene, samt mange nye kamerater ,-)

        Comment


        • #5
          Kodal

          Hei å hopp med en løs Rc topp!

          Var en tur I kodal i dag for en titt på banen, Alt jeg så var Sne, og atter sne.
          Rimelig deprimerende nå som det fine være var innom oss, anyway.
          Har kjørt på den banen 1 gang før med min savage X (første gangs eier av bil)
          Men som jeg tenkte, her er det bare å fylle tanken full og sparke i gang kjærra å se hva både jeg og den er god for, Skal si det gikk hit og dit og rundt en liten bit, og en liten bang her og en borti der, men alt i alt, bilen var like hel, nesten da. Jeg gleder meg til det hvite som detter ned og blir liggende forsvinner helt og gradestokken begynner å vise positive tall. Blir mye trening på meg etterhvert. Det er artig at det finnes en klubb for denne type sport, noe jeg setter stor pris på, selv om jeg er nybegynner i denne grenen, så stopper ikke det meg for å bli bedre, blir vel å se på andre som kjører, se på oppsett av bilene og høre om tips og triks, selv om forumet er et bra sted for dette.

          Lurte på noen ting oxo:

          Er det mulig å kjøpe Fuel og plugger under en event? Fort gjort å frese avgårde stressa for å rekke det også glemme burken med suppe hjemme..

          Selv om det daler ned, så er jeg ute å kjører litt, kan ikke la den stå på hylla å støve ned. Det sto noe om at hver tirsdag er det samling på banen.. er det noe spes. tid man kan dukke opp? Regner med at det er etter jobben og etter at middagen er vel fordøyd.

          Noen som har planer får neste gang de skal innom en tur for å svi litt gummi?

          Comment


          • #6
            Først og fremst, ta en titt på denne --> http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=620

            Ang. banen, så er det i alle fall for mitt vedkommende sånn at både kjerring og unger blir med opp rett etter jobb på tirsdager.
            Da har vi med grillmat og drikke og tar middagen der.

            Begrensa hvor mye kjøring det blir, men sosialt er det i alle fall.

            Så lenge asfalten er tørr, er det mye som skal til for å stoppe meg...
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by parrafin23 View Post
              Hei å hopp med en løs Rc topp!
              Hallo
              Godt å høre at du synes det var gøy, med rc hjertlig velkommen til oss i Kodal rc, Ang spørsmålet dit så er det vanlig at du får kjøpt fuel og plugger + litt annet på løpsdager ofte også på treningsdager.

              Var en tur I kodal i dag for en titt på banen, Alt jeg så var Sne, og atter sne.
              Rimelig deprimerende nå som det fine være var innom oss, anyway.
              Har kjørt på den banen 1 gang før med min savage X (første gangs eier av bil)
              Men som jeg tenkte, her er det bare å fylle tanken full og sparke i gang kjærra å se hva både jeg og den er god for, Skal si det gikk hit og dit og rundt en liten bit, og en liten bang her og en borti der, men alt i alt, bilen var like hel, nesten da. Jeg gleder meg til det hvite som detter ned og blir liggende forsvinner helt og gradestokken begynner å vise positive tall. Blir mye trening på meg etterhvert. Det er artig at det finnes en klubb for denne type sport, noe jeg setter stor pris på, selv om jeg er nybegynner i denne grenen, så stopper ikke det meg for å bli bedre, blir vel å se på andre som kjører, se på oppsett av bilene og høre om tips og triks, selv om forumet er et bra sted for dette.

              Lurte på noen ting oxo:

              Er det mulig å kjøpe Fuel og plugger under en event? Fort gjort å frese avgårde stressa for å rekke det også glemme burken med suppe hjemme..

              Selv om det daler ned, så er jeg ute å kjører litt, kan ikke la den stå på hylla å støve ned. Det sto noe om at hver tirsdag er det samling på banen.. er det noe spes. tid man kan dukke opp? Regner med at det er etter jobben og etter at middagen er vel fordøyd.

              Noen som har planer får neste gang de skal innom en tur for å svi litt gummi?
              Last edited by El gravo; 28 March 2008, 07:22.
              Ken Skalleberg

              Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bent View Post
                Så, tidligere Vestfold Modellbilklubb, som så ble hetende Larvik Sandefjord RC Klubb, er tilbake i "gammel" navneform igjen - nå som Kodal RC.
                Flott, da skal jeg melde meg inn igjen

                for ordens skyld var også Vestfold modellbilklubb en sammenslåing av Tønsberg, Kodal og Larvik modellbilklubb fra "gamle dager", og Tønsberg var forøvrig en sammenslåing av Minicar RC team og Åsgårdstrand RC bilklubb før det igjen...

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X