Announcement

Collapse
No announcement yet.

4x45min løp Buggy Kodal.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jeg har et forslag, om f.eks. en person skulle være så uheldig å ta en servo, motor etc så vil det nærmest være som brutt løp for hele laget. Dersom et lag må bryte, hva med å miste maksimalt 10-15 runder i forhold til vinneren?? På denne måten kan man opprettholde spenningen utover dagen

    Erfaringsmessig får omkring 40% av alle finalistene i en finale på nm runder problemer, så vi må nok forvente tilsvarende her. Hva synes dere?
    Team Smallsize 2010
    Team Losi 8ight // Spektrum

    Comment


    • #32
      Sturla: Da ville jeg i stedet vurdert å tillate neste fører i teamet sette bilen på banen og overta kjøringen. F.eks. dersom en får tekniske problemer og må bryte med bilen - "meldes" dette fra og en av teamets andre biler får lov å entre banen. Da har alle team like stor mulighet til å holde en bil på banen under hele løpet. Dette må da KUN skje dersom bilen må tas ut fordi den ikke kan fullføre.... Det kan jo også gis en "straff" i trekk av eks 3 runder ved bilbytte utenom de ordinære byttene.

      Comment


      • #33
        Noen som lager en oppdatering på antall team som er påmeldt? Hadde vært gøy å visst - er det 3 team, så blir det kanskje ikke så spennende å reise for å se på, men er det mange biler på banen til enhver tid, kan det jo være litt interesse for også å komme å se knivingen

        Tipper jeg tar turen uansett - men å bla fire sider og samtidig legge puslespill for å vite hvor mange team det blir... tja.. noen som kanskje gidder, eller har oversikt? ;_)

        Comment


        • #34
          Jeg vil bare si at dette er et supert initiativ, og at dere sikkert får det knallgøy, nesten så vi vurderte å stille med "vestlandsfanden" men det blir litt drøyt.
          Hadde riktignok fått mer kjøretid enn på hof, for nå er c6 pakket ned til overhaling, og GRP'n er en motor som mangler sidestykke.
          MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
          TRF-415MSXX
          DEX410

          Comment


          • #35
            Hallo

            Det er påmeldt 6 Team pr i dag, håper det møter noen teamløse førere på dagen så kan vi komponere noen til. Er enig med forslaget til Sturla lite krøll si ved brutt løp starter man 15 runder bak i neste.
            Banen er topp stand så det er bare å glede seg..(noen småhull men de vil bli reparert)
            Ken Skalleberg

            Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

            Comment


            • #36
              Hva med å tillate å ha reservefører med egen bil? På den måten kan man ikke "trikse" slik at man bare bytter til beste fører igjen. For de som ikke har reservefører så får man eventuelt 10 runder i straff. Det er jo evt fint for de som kommer uten å ha noe team og ikke kan være med på å danne noe team. Og ikke minst, gir en grunn til å komme med bil om man ikke har noe team.
              "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

              Comment


              • #37
                Originally posted by geir™ View Post
                Hva med å tillate å ha reservefører med egen bil? På den måten kan man ikke "trikse" slik at man bare bytter til beste fører igjen. For de som ikke har reservefører så får man eventuelt 10 runder i straff. Det er jo evt fint for de som kommer uten å ha noe team og ikke kan være med på å danne noe team. Og ikke minst, gir en grunn til å komme med bil om man ikke har noe team.

                Sikkert kjempemoro for han som kommer uten team og kommer på ett lag som ikke får problemer.
                Får altså ikke kjørt en dritt :-(
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #38
                  Originally posted by extra View Post
                  Sikkert kjempemoro for han som kommer uten team og kommer på ett lag som ikke får problemer.
                  Får altså ikke kjørt en dritt :-(
                  Du har ikke drevet mye med lagidrett skjønner jeg, men noe nytt å lære skader vel ikke heller.
                  "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                  Comment


                  • #39
                    Jo, jeg har drevet med lagidrett helt siden jeg gikk på barneskolen. Og det jeg husker og fremdeles praktiserer, det er å inkludere alle deltakere like mye uavhengig av ferdighetsnivå.

                    Man lærer da heller ikke noe nytt med å stå å se på. Man lærer av å prøve og feile under praktisering.
                    TEAM ELEFUN

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by extra View Post
                      Jo, jeg har drevet med lagidrett helt siden jeg gikk på barneskolen. Og det jeg husker og fremdeles praktiserer, det er å inkludere alle deltakere like mye uavhengig av ferdighetsnivå.

                      Man lærer da heller ikke noe nytt med å stå å se på. Man lærer av å prøve og feile under praktisering.
                      Fett nok hvis det aldri handler om å vinne, men nå var det konkuranseiddrett vi snakket om da og for oss over 11 år.
                      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                      Comment


                      • #41
                        Da er alt klart til i morgen, mange har vert og testet banen i dag og gleder seg til i morgen,
                        Vi ses i morgen.
                        Ken Skalleberg

                        Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X