Announcement

Collapse
No announcement yet.

DÅRLIG FAR --- gjenglemt utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DÅRLIG FAR --- gjenglemt utstyr

    JA, jeg er en dårlig far, og jeg har en gutt på 2 1/2 år som er VELDIG lei seg nå....

    Som noen har fått med seg, glemte vi igjen guttens RC10 med boblekarosseri på banen i Kodal sist søndag. En vennlig sjel fra Skien fant den, og den er visstnok tatt vare på enten av en i styret, eller den er låst inn i brakka.

    Men det ser ut som og guttungen har satt fra seg radioen et eller annet sted rundt på banen også, har noen sett den? Det er snakk om en eldre Futaba Megatech Jr rattradio. Verdt noen hundrelapper for deg og meg, men MYE MER for en gutt på 2 1/2 som ikke får kjørt....

    Vi planlegger en ny runde på banen førstkommende søndag, å hvis noen kan hjelpe med å gjøre ham glad igjen, er jeg veldig takknemlig....

    Ring/sms på 90240082, eller mail på roy(a)crazy4life.no, eller legg inn et svar her....

    Please

  • #2
    da har jeg fått et par henvendelser om at også radioen er observert på banen

    Tusen takk.

    Så får vi bare håpe at noen kan fortelle meg hvor bilen befinner seg, så er søndagens tur på banen reddet

    Comment


    • #3
      Skulle ikke radioen dukke opp igjen, så får du sifra - jeg har mange RTR AM-sendere liggende i veien.
      Hot Bodies Lightning - Team Associated B4 Team Factory - Spektrum

      Comment


      • #4
        Om dette ikke løser seg så har jeg en AM radio med mottaker som du kan få av meg.

        Bare betal frakta så kan guttungen få den.
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

        Comment


        • #5
          Takker for tilbudene, da løser dette seg, tenker jeg. Eneste jeg mangler, er et hint om hvor bilen befinner seg...

          Comment


          • #6
            Bare hyggelig.

            Fint å se unger som har det moro med hobbyen.

            Husker når jeg var liten og mistet en lekebil ut i sjøen. Da var sommerferien min ødelagt.
            sigpic
            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

            Comment


            • #7
              Det var som tidligere sagt en kar som presenterte seg som broren til formannen i Kodal RC som tok den med seg. Formann er Bjørn Helge Houmb tror jeg. Om dette ikke er riktig kan vel Ken Skalleberg f.eks peke i rette retningen for deg. (El Gravo her på forumet.)
              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
              -----------------------------------------------------

              Comment


              • #8
                aha, kjenner både Ken, "Bøkke" og de fleste i styret, så det ordner seg nok. Visste ikke at Ken og "el gravo" var samme mann

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X