Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kodal on-road

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kodal on-road

    Hei. Nå har jeg endelig hvert å testet bilen.. Nå er det bart, å flotte kjøre forhold!

  • #2
    Hvordan ser buggybanen ut?
    .................................................. ......................
    AE RC8 € GS Storm CL-1 Pro € DX3R € DS1015 €
    KO PROPO Ex-10 Helios.

    Comment


    • #3
      jeg var der om lørda`n. da var det litt slaps enkelte plasser. Men regner med at den er helt bar nå :P

      Comment


      • #4
        happy happy joy joy. Da kan man endelig få brent av litt fuel, og kjørt i stykker litt bil på banen.
        .................................................. ......................
        AE RC8 € GS Storm CL-1 Pro € DX3R € DS1015 €
        KO PROPO Ex-10 Helios.

        Comment


        • #5
          Tror ikke buggybanen er klar før om et par uker, hvis ikke du har lyst på litt seriøs regngjøring. Den banen tørker saaaaaakte på våren.
          Ken Skalleberg

          Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

          Comment


          • #6
            EI EI.... (Litt of topic) Regner med at dere har prøvd med drenering, om ikke kansje det hadde vært en ide? Eller er det vannskelig å få til?
            .................................................. ......................
            AE RC8 € GS Storm CL-1 Pro € DX3R € DS1015 €
            KO PROPO Ex-10 Helios.

            Comment


            • #7
              jeg så litt kjapt på buggybanen i går, og den så rimelig strøken ut.
              Tror det er bare tut og kjør der. Ingen vanndammer etc. å snakke om i alle fall.
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X