Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modifisering av en "leke båt" Musculus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modifisering av en "leke båt" Musculus

    Oi, tenker du sikkert nå?
    Ja, det er ingen vits, jeg har faktisk gjort det. Resultatet kan du jo bedømme selv.

    Grunnen til at jeg gjorde dette er så at jeg kan få litt erfaring med å bygge noe fra et tomt skrog.

    Legger ut noen bilder + videoer.

    Båten er bare noe plast dritt for å være veldig ærlig. 350kr båt fra elefun.
    Det jeg har puttet oppi båten er værdt 3 ganger så mye som båten. Litt tullete kanskje, men som sagt for å få erfaring.

    "hardware" : Motor: B3656 2600kv
    2x 3s 2650 mAh lipo
    100amp esc (venter på 60 i posten)
    40mm prop (mest suksess med den)

    Denne båten er skikkelig gøy å kjøre. En skikkelig "trash" båt som man ikke trenger å være så alt for redd for.

    Grunnen til at jeg tok denne båten er fordi topp lokket er så greit å tape igjen, blir minimalt med vann i båten, bare en liten fingerbøll. + at det er en grei størrelse på den.

    Noen bilder av prosjektet:















    Har også noen videoer som ligger på youtube. Legger dem også ut.





    Den første test videoen blir ikke vist her av en eller annen grunn. så du får klikke på linken.

    Last edited by Wicked; 23 July 2010, 16:40.
    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

  • #2
    personlig tenker jeg bare at det er kult at du har det gøy
    har modifisert en del slike rare båter oppigjennom årene til forskjellig bruk og det er jo unektelig gøy da.
    klaus toppe 1974

    Comment


    • #3
      hehe, godt det ikke bare meg som er litt rar!

      Veldig gøy å kjøre med denne båten. Noen ting som er skummelt er at den liker å dykke... Hadde rimelig bra fart på den, så forsvant den bare, var sikkert borte i 3 sekunder, for jeg mistet radio kontakt med den. + At den hopper som ei tusse på vannet. Trim tabs hadde kanskje rettet på det? Eller hva tror du? Er forresten veldig fornøyd med de B3656 motorene. De holder seg kjølige.

      Har forresten også turn fin's til båten, men tror ikke det kommer til å gjøre noe forskjell siden båten hopper slikt.
      Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X