Announcement

Collapse
No announcement yet.

søker hjelp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1 Skal du ha genesis så kan du jo prøve leopard 4092 2050 kv og 6s med en 447 prop å swordfish 240 esc
    2 eller leopard 4074 2200 kv med 6s 200 amp esc men du bør oppgradere flex fra 4 mm til 3/16 så du ikke river det i stykker

    Har kjørt med Leopard 4074 2200 kv med hobywing 180 amp å 6s på orginalt funker fint men er noen som er litt uenig i 6s på dette, men kjørte det i over ett år uten problem

    Du finner det meste på hobbyking

    Genesis 192
    Turnigy esc 180 til ca 90
    Pluss batteri servo å motaker gull koblinger jeg liker 8 mm så tåler det mye

    Comment


    • #17
      dette høres flott ut, masse hjelp her ja, men vet du om HK har motor tilsvarende leopard sine?hvor store batteri trenger jeg 5000mAH?
      hva er flex? ganske grønn på dette,

      blir det ikke problemer med akslingenn til propp da det blir mye kraftigere motor?
      kammeraten min hadde store problemer med dette.
      Last edited by propecis; 15 August 2012, 21:55.

      Comment


      • #18
        Motor har di denne XK4074-B-2000KV Brushless Inrunner for BoatFightercat har sett til å bygge om fra 4 mm flex til 3/16 det heter


        View Full-Size Image


        Genesis .187 3/16" US Standard Strut Conversion Kit
        du monterer dette så skal det tåle mye mer
        ja 5000 er kjempe det

        Comment


        • #19
          den motoren er selvfølgelig backorder:-(
          har dem noe som er hakke større som passer?

          hvor stor discharge skal 6cell ha?

          kammeraten har red leo 3674 1400kv i båten sin. så håper med dette oppsette at det går raskere
          Last edited by propecis; 15 August 2012, 22:37.

          Comment


          • #20
            Få noen som har god styrke se på nanotech di har jeg brukt

            Ja typisk at ting er utsolgt , har ikke prøvd så mange andre men mener jeg har nok deler til å bygge en twin genesis har båt å deler å alt mener jeg som jeg tenkte å begynne på om ikke lenge , så hvis du ikke finner noe så kan du høre med meg senere hvis det er av intresse

            Comment


            • #21
              på helien min så bruker jeg 30c, har ikke helt sjønt dette med 30c-40c osv var noe med utladningen hvis jeg ikke tar feil, er det slik at jo mindre C så lader de fortere ut? eller er det omvendt??

              ja det er backorderking, hehehe. kikket på ebay etter den motoren du nevnte til meg men fant ingen, de hadde den hakke større leo 4082 2200kv. vet ikke om den blir for stor?

              har foresten den hk 2200 kv men den har jeg satt på en Ritewing zephyre 2. litt overkill men skal ha maiden på den en dag, så hvis den blir for meget så skal jeg bytte den ut. så da blir den ledig.

              bygge en twin ja, det hørtes heftig ut, hadde hvert morro å
              prøvd, men blir ikke enda med meg isåfall. legge ut en tråd om byggingen, hadde hvert kult å fått sett hvordan det blir

              Comment


              • #22
                Det kan jeg fikse har en slik i carbon som jeg kjører selv gå inn på en side som heter offshoreelectrics han har altid di motorene inne go service å ganske rask på levering han pleier å svare på det meste du lurer på

                Comment


                • #23
                  fant motoren ja, da blir det ordnings ette hvert. taker så mye for hjelpen. blir morro å se hvordan prosjektet blir

                  Comment


                  • #24
                    da ble det bestilt genesis, så da skal jeg prøve å få oppgradert denne

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by propecis View Post
                      ehi.

                      en kammerat av meg har en genesis som er meget brukbar, men vil selvfølgelig i all hemmelighet skaffe meg noe som går mye bedre enn hannes båt.

                      Fint at du får den hjelpen du etterlyser, men det er en hake her.
                      Når du dukker opp med en mye raskere båt, så ikke regn med at dere kommer til å kjøre særlig mye båt sammen.

                      Båten kameraten din var stolt av er nå blitt en taperbåt, og det har liten hensikt å kjøre sammen for å bli fullstendig knust hver gang.

                      Kanskje gir han opp, men har han nok penger blir du nødt til å grave enda dypere i lommeboka for å holde følge, og sånn går no dagan.

                      Det smarteste du/dere kan gjøre for å kjøre mest mulig sammen er å oppgradere til samme nivå. Å kjøre båt frem og tilbake alene til du går lei kan fort bli de dyreste minuttene i ditt liv.
                      TerjeB
                      V24 Powerboat med Twin high power 380 motors.
                      GPS-målt til 16 ærlige km/t.

                      Comment


                      • #26
                        sjønner hva du vil fram til her, men jeg vil ha litt større enn det hann har å få det til å gå fortere enn båten hans, mest for min egen del å ikke for å for å få han sur eller no sånt. han er litt sånn til meg når det gjelder rc, så hadde hvert morro å tatt tilbake litt, men har sett båten hannes i aksjon å vil derfor ha noe som går fortere

                        Comment


                        • #27
                          hvorfor er det ikke opptimalt med 6cells batteri på en motor med 2000kv?? noen som vet?
                          ifølge en venn av meg er det 4 cells som er opptimalt.

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X