hei er det noen her som vet hvor mange seller jeg kan kjøre på dennemotoren
? kjører 5 s i dag men trenger litt hjelp så jeg ikke brenner den
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
leopard 4092 2080 kv
Collapse
X
-
avhenger litt av propp også. litt mer info kanskje. Str på pakkene, hvilken båt osv. med 5s på den så er du oppe i 38+ rpm.
Jeg kjører 4s på min 4074 2150 og er nokså happy med det.Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
-
sent svar. Om det funker på 5s som er ca 38500 rpm så kjør på. Men pass på tempen , kanskje gå ned litt på propp str.
har du noen video av den ?Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Comment
-
Hei, jeg kjører en 4092 2080kv i en HK Genesis på 6s på en turnigy 180 amp reg. Batterier 8000mah. Blir ganske varmt..., men jeg har kun original kjøling. Ca 3 min kjøretid SAW. Det gir 113 kmt på en Octura 545. Motoren tåler nok 8-9 s, amp går ned ved mer s. Turtallet blir nok litt høyt med denne kv'en på 9s..., men med en mindre prop kan det nok brukes.Originally posted by stiantrd View Posthei er det noen her som vet hvor mange seller jeg kan kjøre på dennemotoren
? kjører 5 s i dag men trenger litt hjelp så jeg ikke brenner den
jeg har kjørt opp 9 batterisett og den har ikke tatt fyr enda, temp sperren på reg'en har slått ut et par ganger.
Hilsen Ørjan
Comment
-
Hei du den ene swordfish 200 amp tok fyr igjen bra lei di gammle 200 ampene , er det andre som har hatt problem med di esc at di bare tar fyr, hva er anbefalt av dere som buker leopard 4092 2080kv å turnigy 180 amp på 6s
? Vurdere å ta ut escene fra carbon genesisen å sette i zondaen.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,684
Members: 8,163
Active Members: 2
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment