Announcement

Collapse
No announcement yet.

traxxas spartan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • traxxas spartan

    hei! skal kjøpe meg en traxxas spartan /brukt fra en fyr og det medfølger 2stk 3s 5000mah og med oppgradert kjøling til motoren og en ny alu prop i samma dimmensjon som den orginale. Er det noe som jeg burde vite angående båten? tips og opgraderinger som burde kjøpes osv.. ny på forumet her og tenkte og spørre dere vill gjerne at den skal gå så fort så mulig!
    Rc scale/ crawler / boat

  • #2
    hva må du gi for den ? De som kom hit på berget hadde det oppgraderte motor/esc utstyret så du skal nok være trygg på at det holder. De første utgavene hadde lett for å brenne regulatoren. legg gjerne ut en video snutt når den er oppe å går
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #3
      2650kr inkludert 2stk lipo batteri 5000mah 3s og det andre, ja vet ikke jeg står spartan på sia da ikke titan :P
      Rc scale/ crawler / boat

      Comment


      • #4
        noen som vet hva slaks proppel jeg burde invistere til at den skal gå fortere? og bedre
        Rc scale/ crawler / boat

        Comment


        • #5
          Har selv samme båten og kjører på Prather 220 og det funker bra for meg... Ville også investert i justerbare trimflapper bak...

          Comment


          • #6
            Jeg har ingen erfaring med denne båten, bare pass på at du ikke setter på for stor propell for da kan det brenne seg fort.

            Kjører dere originale spartan rett ut av esken på 6s uten problemer?
            Hvordan blir temperaturen på batteri kontaktene å ledningene til motoren?

            Ble litt interessert i en slik selv

            Comment


            • #7
              Jeg kjører rett ut av esken på 6s og det går unna... Men kjører heller ikke full gass over lange perioder. Har ikke noe problemer med varme, på ledninger eller motor. Ligger maks på 50grader på esc og motor. Har ikke målt på batt kontaktene, men går fint og ta på de under batteribytte Overvåker også motor temp og volt via telemetri.
              Kjører nesten daglig og ser ut til at den takler propellen jeg bruker (Prather 220). Vet det var endel greier med tidligere utgaver av denne båten, men ser ut som om Traxxas har fått det til og funke nå...

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X