Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til kjøp av ny båt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp til kjøp av ny båt

    Jeg har tenkt til og kjøpe ny båt.
    Jeg har ikke så god greie på hva som er bra eller dårlig
    Jeg tenkte meg en båt som skal gå fort. Tenkte og bruke
    Ca. 10000kr på ny båt. Noen som vet om en bra båt?

  • #2
    Hello,
    the current trend is that Wooden scale boat is motorized to run in Water. The good thing is: it runs like real boats, it's gorgeous. The bad thing is: it requires you must have driving feeling
    Just check out this link: https://tantrasway.com/rc-models/ready-to-run
    if you have any question just email me batuan@gmail.com

    Regards,
    tantrasway racing team
    https://facebook.com/tantrasway
    www.finn.no/butikk/tantrasway

    Comment


    • #3
      Mrrclover ga deg masse nyttige tips som vil spare deg for både penger å irritasjon.
      Jeg vil legge til at du også bør putte båten i et badekar for og se om den tar inn vann noen steder før første gangs bruk.
      Lim igjen hvis du finner lekkasjer ved skruer eller der vannslangen til elektronikken går igjennom.
      Husk å sikre deg at batteriene er godt festet så disse ikke kan løsne under bruk.
      Hvis batteri platen kun er limt fast med en tynn limstripe under batteriplaten slik som feks på TFL glassfiber båtene ville jeg brukt epoxy og litt glassfiber for og forsterke festet til batteriplaten, når den tipper rundt i høy hastighet å slår seg i vannet er sjansen stor for at hele platen med batteriet løsner. Et litt større lipo batteri veier en halv kg og bittelitt lim er ikke nok til og holde det på plass når båten snurrer å slår seg på vannet.
      Ikke glem å smøre flex akselen selvom båten er ny.

      Det er mye man må passe på for og få til en morsom førstegangstur uten å få problemer.
      Om du skulle glemme et punkt betyr det ikke at du vil ha ødelagt noe, men det beste er at alt sitter fast etter en kjøretur og at båten er helt tørr innvendig når dette lar seg gjøre
      Husk at en rtr båt er aldri rtr, tar du en rtr båt ut av esken å rett i vannet er det svært stor sjanse for at båten er full av vann pga manglende skruer eller at du får problemer pga noe er feil justert så ikke gå fella av at den er rtr ut av esken.

      Ble det båtkjøp?
      Last edited by raybenz; 12 July 2014, 16:34.

      Comment


      • #4
        Originally posted by tantrasway.com View Post
        Hello,
        the current trend is that Wooden scale boat is motorized to run in Water. The good thing is: it runs like real boats, it's gorgeous. The bad thing is: it requires you must have driving feeling
        Skalabåter og skalafart er gørr kjedelig zzzzzzzzzzzzzzzzz....
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X