Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ote Båt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ote Båt

    var og kikket på Norges første elektrobåt race i dag i Tvedestrand og så di kjørte med Ote båter
    og det så veldig gøy ut, så da må jeg jo ha en slik båt, så jeg lurer på hvor man får kjøpt disse
    tunnelbåtene OTE?? Helst glassfiber/carbon båter.
    mvh Stin
    Insane gen2 cat 25,4ccm, AB Marine Annialator Evo Zen 7, Delta force Annihilator 53 Quickdraw 25cc pioneer, Delta force Annihilator 53 m CMB 26cc delta force mk2 90 m stepp m CMB 27cc delta force mk2 90 futaba 4px 2.4ghz. spacewaker 3.5 el glider og Energic 2.5m F3f... Og en hau m rc biler

  • #2
    Ote er formel 1 båtene med utenbords motor ikke sant?
    Hvilke størrelse er det snakk om her?
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #3
      Hva koster en som er ca 150 cm lang?
      Hvor fort går den?
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • #4
        Ja det er di som ser like ut som formel 1 båtene, di er vell ca 800mm lange tipper jeg. samme størrelse som man bruker OS 21marine motoren på den med drev.
        Harald har funnet noen på ca 1300mm og di ligger på 4500kr Steinar carlsen i smbk har en slik båt og den gjør vel ca85kmt
        men han har motoren inni båten og ikke bak på hekken som disse båtene skal ha.
        Insane gen2 cat 25,4ccm, AB Marine Annialator Evo Zen 7, Delta force Annihilator 53 Quickdraw 25cc pioneer, Delta force Annihilator 53 m CMB 26cc delta force mk2 90 m stepp m CMB 27cc delta force mk2 90 futaba 4px 2.4ghz. spacewaker 3.5 el glider og Energic 2.5m F3f... Og en hau m rc biler

        Comment


        • #5
          Har du ikke funnet noen OTE båter?
          Jeg hadde en link her et sted til en tysk side som solgte OTE. Sett med motor. Måtte såklart ha en del ekstra da.
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • #6
            nei har ikke funnet noen plasser enda, så du må gjerne legge ut linken vist du finner den igjen
            Insane gen2 cat 25,4ccm, AB Marine Annialator Evo Zen 7, Delta force Annihilator 53 Quickdraw 25cc pioneer, Delta force Annihilator 53 m CMB 26cc delta force mk2 90 m stepp m CMB 27cc delta force mk2 90 futaba 4px 2.4ghz. spacewaker 3.5 el glider og Energic 2.5m F3f... Og en hau m rc biler

            Comment


            • #7


              den så kul ut. Men aner ingenting om elektronikken.
              skal se om jeg finner den linken snart.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #8
                Av alle båtene som ble kjørt der oppe var det kun èn i fiber, og det er denne:

                Det var forøvrig også den som vant. (denne gangen)
                Jørn Markset

                Lindesnes Modellbåt Klubb

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jørn Markset View Post
                  Av alle båtene som ble kjørt der oppe var det kun èn i fiber, og det er denne:

                  Det var forøvrig også den som vant. (denne gangen)
                  Dessverre har jeg ikke mulighet til å være tilstede neste omgang heller, men jeg har et par spørsmål.

                  1) Hvilke KV-tall og propell egner seg for OTE-båter med 6S-batteri?
                  2) Bruker dere tilsvarende KV og propell i mono II?
                  3) Hvilke motorfabrikat gjorde seg bemerket i toppen resultatlistene?
                  4) Er det flere elektroløp denne sesongen?
                  TerjeB
                  V24 Powerboat med Twin high power 380 motors.
                  GPS-målt til 16 ærlige km/t.

                  Comment


                  • #10
                    har akkurat lagt ut en Nodd båt på finn,denne er sjelden å komme over...kun skrog,so då står du fritt til valg nitro/el..
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #11
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X