Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dimensjoner På Jeroen Pipen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dimensjoner På Jeroen Pipen

er vel ingen her som tilfeldigvis vet dimensjonene på jeroen tunedpipen??
    Roy Morten Trovåg 1979
    MCD MT V4 30,5CC PRO MOD

hmm

Originally posted by roymorten View Post
    er vel ingen her som tilfeldigvis vet dimensjonene på jeroen tunedpipen??
    Jeg får den til uka, så da kan jeg jo måle, hvis ikke Mr Stormbringer logger seg på. Noen kommer med stinger ut på siden og bak
    sigpic
    http://www.kyosho.no/

Comment

jeg får den jeg også,fikk beskjed om at han skulle sende den i morgen.. hadde vært greit å ha målene så jeg kunne bestilt meg ett pipefeste..
      Roy Morten Trovåg 1979
      MCD MT V4 30,5CC PRO MOD

Comment

he he

jeg får den jeg også,fikk beskjed om at han skulle sende den i morgen.. hadde vært greit å ha målene så jeg kunne bestilt meg ett pipefeste..

Ahh vi er i samme båt der altså, send Leif Ellingsen en pm eller mail. Så løser du det problemet Skulle du ha stingeren bak eller på sia, hvilke skute skal du ha den i????
        sigpic

Comment

Er du ikke fornøyd med Prestepotta Ozzy?
          Bestill idag, regningen kommer allerede imorgen! :mrgreen:
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

Comment

Her er målet!!!
            Diameteren på demperdelen er 52mm
            lengden på pipa er 38cm, det er kun selve pipa...
            LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
            "I`M FAST"

Comment

fikk mail fra jeroen i går,men takker for hjelpen og iveren deres..
              bestillte den med en 100graders header. skal bruke den i thunderbolten.. har fått låne en BH Hanson pipe av dragonfly så jeg har fått begynne og kjøre inn motoren..nå lurer jeg bare på hva slags pipefeste jeg skal bruke...
              Last edited by roymorten; 19 June 2007, 17:57. Reason: skrivefeil
              Roy Morten Trovåg 1979
              MCD MT V4 30,5CC PRO MOD

Comment

hmm

Noen som har fått potta enda????
                sigpic

Comment

jeg har ikke fått den.. fikk ett sporingsnummer,men klarer ikke å søke det opp. er sendt med TNT..merkelige greier med hele sendingen..
                  Roy Morten Trovåg 1979
                  MCD MT V4 30,5CC PRO MOD

Comment

jeg har ikke fått den.. fikk ett sporingsnummer,men klarer ikke å søke det opp. er sendt med TNT..merkelige greier med hele sendingen..

Er alle pottemakere like vanskelige?

Comment

hmmm

Pussige greier, men får håpe det dukker opp. Jeg har ikke fått no nummer. Men fikk en mail at han skulle sende det i løpet av forrige uke. Hyl ut når du får den, lurer på hvem pipe som kommer først. Den fra Dave eller den fra Tresko land.!!
                      sigpic

Comment

he he

Originally posted by Øyvind! View Post
                        Er alle pottemakere like vanskelige?
                        Må være at dem putter noe indianer tobakk i pipene sine Eller jazz tobakk.
                        sigpic

Comment

Parcel number:EEXXXXXXXXXGB
                          Status:In progress
                          Signed for by:MR MCGIVERON
                          Parcel tracks
                          Date Time Location Tracking Event
                          25-06-2007 04:49 Delivery Agent - NORWAYArrived at destination country
                          21-06-2007 22:28 Delivery Agent - DENMARKArrived at destination country
                          20-06-2007 21:08 International HubArrived at outward Office of Exchange
                          20-06-2007 14:39 Liverpool South DepotCollected from customer
                          20-06-2007 09:41 Liverpool South DepotParcel delivered
                          20-06-2007 05:57 Liverpool South DepotOut for delivery
                          19-06-2007 00:10 Liverpool South DepotOut for delivery
                          15-06-2007 18:01 Liverpool South DepotOn route to hub
                          15-06-2007 15:01 Liverpool South DepotCollected from customer

Getting closer every day now! Nå skal den vel bare gjennom norsk toll og tull i noen uker, og blir ytterligere forsinket der pga. manglende faktura og ferieavvikling....
                          Han påsto han sendte med express..... Express MY ASS! Hva pokker gjorde pakka mi da i Danmark hele helgen??? Drakk øl og festa vildt???

Ærlig talt synes jeg det er veldig synd at noen gjør så stor skade for sitt eget rykte bare fordi de er så inn i gamperæva træge....og atpåtil ikke svarer på mail når de blir purret opp av en stakkars håpfull.
                          Men en ting er ihvertfall sikkert; Slikt holder prisen på brukte piper ganske høyt.
                          I`m BACK!

Comment

Jeg venter også på en pipe fra Jeroen.
                            Fikk et sporingsnummer, men fikk ikke til å spore pakken via TNT sine egne sider. Prøvde derfor posten.no, og jammen santen der kom det opp litt info gitt .... ser i hvertfall ut som om den er på vei. Men, det kan jo ta sin tid, når Posten er involvert !!
                            Eirik Engevik (1972)
                            www.etracingteam.com | www.srcbk.org

Comment

på spor av en pipe

Det tok 14 (fjorten) dager med posten fra nederland ,pipa lå en uke på
                              tolllageret i Oslo, der ligger det bare 40000 andre pakker som skal sorteres

men den som venter på noe godt.....................
                              LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                              "I`M FAST"

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X