Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dimensjoner På Jeroen Pipen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Black Pearl View Post
    Tusen takk, Jørn! Foreløpig har det blitt et par støvletter (kjøresko?????)...... Men skulle visst få mer pakke når han kom hjem fra jobb... :wink:
    hva er det med kvinner som gjør at dem er så inni granskauen glad i pakker tro... Og så inni bøssingen nysgjerrig...
    Jørn Markset

    Lindesnes Modellbåt Klubb

    Comment


    • #32
      Originally posted by Jørn Markset View Post
      Gratulerer med 37 års dagen, Hilde.
      Håper du får en trivelig dag med "harde" pakker. HUH.
      Grattis Hilde.

      Håper du får hva du ønsker deg
      Kjell Vidar Hanssen 1969
      http://www.hanssen-racing.com
      http://www.ombk.org

      Comment


      • #33
        Grattis Hilde!!

        Comment


        • #34
          Originally posted by Jørn Markset View Post
          Gratulerer med 37 års dagen, Hilde.
          Håper du får en trivelig dag med "harde" pakker. HUH.
          37 var ikke det du sa om onsdag hilde var ikke vi enig om at du var 29 æ men jæ gratulerer deg så mye med dagen hilde. vi prekæs på lørdag.
          cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
          kai bråthen. ø.m.b.k.

          Comment


          • #35
            Jero Pipe Tresko pipa

            Noen som har fått pipa enda? Noen klagde på Dave, tja bestilte pipa jeg. Pipa ble sendt dagen etter. Ble seff stoppa i tollen, men kom kjapt videre. Hakke noe å utsette på det gitt... Typisk mitt hell d der, folk klager på en og anbefaler en annnen... Denne gangen tok jeg ingen sjangser og bestilte fra begge 2... Bare det at han som skulle være serriøs bestilte jeg for leeeenge sia av, Dave forrige uke...... Dave leverte, han andre svarer ikke på mail en gang... Useriøse folk sier jeg bare...... Det ligger ikke noe nede på tollbua fra mannen heller..Det sjekka jeg, men seff bare mitt navn Jeg hakke fått noe sporingsnummer heller..

            Men ja ja nå har jeg værtfall prestepipa og an pipa mi funker som faen, endelig skjønt den pipa...Phuuu...Tok tid...

            Men kommer den ikke di nærmeste 14 dagene, skal jeg tuppe tresko mannen hardt i bjellene en dag jeg treffern Serriøst
            sigpic
            http://www.kyosho.no/

            Comment


            • #36
              Originally posted by OZZY View Post

              Men kommer den ikke di nærmeste 14 dagene, skal jeg tuppe tresko mannen hardt i bjellene en dag jeg treffern Serriøst

              han ville heller full modifisere den nye Zenoah motoren min
              Og den har jeg allerede har fått i tilbake fra tresko mannen(HE HE)
              Kansje pipa di kommer snart!!!
              LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
              "I`M FAST"

              Comment


              • #37
                Hmm

                Originally posted by BANANAZ RACING View Post
                han ville heller full modifisere den nye Zenoah motoren min
                Og den har jeg allerede har fått i tilbake fra tresko mannen(HE HE)
                Kansje pipa di kommer snart!!!
                Dere sleipe sørlendinger, hva smørte du nederlenderen med?...
                Norske tresko?
                Så hvilke prosjekt skal Ellingsen putte sin friserte Zeonoah i, kan umulig være i den gule banana rakkern,den går jo fort nok... Blir det en Stormbringer junior?

                Ps Kanskje er for kjerringer
                sigpic
                http://www.kyosho.no/

                Comment


                • #38
                  Originally posted by OZZY View Post
                  Ps Kanskje er for kjerringer

                  Hm?
                  "You don't need balls to get to the Worlds"
                  sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=OZZY;157406]Dere sleipe sørlendinger, hva smørte du nederlenderen med?...
                    Norske tresko?
                    Så hvilke prosjekt skal Ellingsen putte sin friserte Zeonoah i, kan umulig være i den gule banana rakkern,den går jo fort nok... Blir det en Stormbringer junior?

                    Han fikk en pose med skikkelig pipetobakk av meg!!!
                    og det gav uttelling hehe!!!
                    Var ute på kjørevannet her om dagen med nyfrisert motor montert i banansbåten og propell fra treskomannen
                    og hvis du syntes den gule bananbåten med 231 motor
                    gikk fort,ja da skulle du hasett den nå!!!!

                    jeroentuna 260 pum
                    Turtall:_ 17240 hold deg fast !!!! 95,1 km/t på rufsete underlag
                    "måtte bare skryte litt"
                    LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                    "I`M FAST"

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by OZZY View Post

                      Men kommer den ikke di nærmeste 14 dagene, skal jeg tuppe tresko mannen hardt i bjellene en dag jeg treffern Serriøst
                      sendte en mail til treskomannen idag: Fikk til svar at han hadde send pipa
                      de for åtte dager siden

                      Hvilken mail adresse bruker du!!!!!!!!
                      LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                      "I`M FAST"

                      Comment


                      • #41
                        tja

                        Originally posted by BANANAZ RACING View Post
                        sendte en mail til treskomannen idag: Fikk til svar at han hadde send pipa
                        de for åtte dager siden

                        Hvilken mail adresse bruker du!!!!!!!!
                        Jeg bruker denne Jeroen@xtremercboats.com, fått svar av ham i starten. Men ikke i det siste. Men nå maser ikke jeg mer en gang i uka...

                        Ja åssen er bannanen å styre i over 90...Du tar vel en rask høyre, venstre uten problem...... Ja her oppe har vi foreløpig bare 1 dag å trene å teste på i uka. Så jeg skal se om jeg finner meg et vann i nærheten. Slik at jeg kan nærme meg litt større hastigheter....Men 90 kan jeg bare drømme om...Veit ikke om jeg er noe spess klar for en df i 90 kmt.. Tror personlig at den fort da blir glad i og ta seg en dukkert, hvis ikke tar jeg øra til Mikke Mus å monterer et øre på hver side som anti dive vern...

                        Planen min i år er å få den jævli stabil i 85
                        Last edited by OZZY; 1 July 2007, 18:26.
                        sigpic
                        http://www.kyosho.no/

                        Comment


                        • #42
                          min ligger på posten... skal hente den i morgen.. gleder meg til å få prøvd jeroen pipen..
                          Roy Morten Trovåg 1979
                          MCD MT V4 30,5CC PRO MOD

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by BANANAZ RACING View Post
                            og hvis du syntes den gule bananbåten med 231 motor
                            gikk fort,ja da skulle du hasett den nå!!!!

                            jeroentuna 260 pum
                            Turtall:_ 17240 hold deg fast !!!! 95,1 km/t på rufsete underlag
                            "måtte bare skryte litt"
                            Det var fort... Jeg var veldig fornøyd med farta på Cyclonen på Lørdag: 87,4 km/t. Men ligger rundt 85 km/t med en proppel som passer båten perfekt.
                            Dvs at jeg blir skikkelig parkert!!!! Ja ja sånn er livet
                            Odd-Erik Kanth-Lundem
                            www.oms-p.com

                            Comment


                            • #44
                              Leif: Kommer Benelux-pipa med helsveiset bend slik som kinapipa, eller med mulighet for justering av pipelengden?
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by OZZY View Post
                                Jeg bruker denne Jeroen@xtremercboats.com, fått svar av ham i starten. Men ikke i det siste. Men nå maser ikke jeg mer en gang i uka...

                                Ja åssen er bannanen å styre i over 90...Du tar vel en rask høyre, venstre uten problem...... Ja her oppe har vi foreløpig bare 1 dag å trene å teste på i uka. Så jeg skal se om jeg finner meg et vann i nærheten. Slik at jeg kan nærme meg litt større hastigheter....Men 90 kan jeg bare drømme om...Veit ikke om jeg er noe spess klar for en df i 90 kmt.. Tror personlig at den fort da blir glad i og ta seg en dukkert, hvis ikke tar jeg øra til Mikke Mus å monterer et øre på hver side som anti dive vern...

                                Planen min i år er å få den jævli stabil i 85
                                Den oppførte seg etter forholda meget bra(8-10 s/m vind,gikk så det grein
                                uten tendenser til å flippe over)
                                men på litt flatere vann kommer blir det litt hoppende gange
                                med en øks av toblader ABC2914, det er faktisk en grompropell
                                for v- bunnere også.Med en 3blader ligger den som en katte skal gjøre
                                med passe løft på nesa
                                utrolig trykk ut av svingene må faktisk holde den litt igjen.
                                Men slipper du skikkelig på,får en litt drifte tendenser ut av svingen
                                motoren er jeg skikkelig fornøyd med,dette kan jeg anbefale!!!
                                130 euro+25 euro i frakt for å racetune en 260 ( 2hk mer +ca1500rpm) jeroen pipe kommer i tillegg
                                Attached Files
                                LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                                "I`M FAST"

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X