Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC1 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Are17 View Post
    37 påmeldte og 82 båter. Stemmer det Sofus
    Nei Are, 39 påmeldte og 85 båter er fasiten så langt, her er det ikke noe krøll på regnearkene
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • #32
      Da har vi faatt loset Johan inn ogsaa etter litt fingertroebbel

      Det er naa 40 paameldte, saa langt 4 mindre enn NC1 2011.

      Husk fristen for paamelding og betaling gaar ut i morgen. DET ER FRA OG MED DENNE SESONGEN INGEN MULIGET TIL ETTERANMELDELSER!!!

      Det er 25 baater saa langt i O-27 klassen

      ...
      Stein Tumert N-217
      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

      Comment


      • #33
        Ser paa anmeldelsene at en teknologi æra går mot slutten. Det er av ca. 100 båter, en som skal kjøres med FM radio. Resten er DSM (2.4 GHz).

        Dvs, Bo og Sofus har glemt å fylle inn DSM eller frekvens, så kanskje det slenger en FM radio eller to til. Eller Kanskje Sofus og Bo kjører med AM radio, der er vel begge gamle nok til å ha en slik en .

        Uansett overgangen til DSM radioer er snart komplett.


        ...
        Stein Tumert N-217
        Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
        CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

        Comment


        • #34
          Originally posted by Stein Tumert View Post
          Ser paa anmeldelsene at en teknologi æra går mot slutten. Det er av ca. 100 båter, en som skal kjøres med FM radio. Resten er DSM (2.4 GHz).

          Dvs, Bo og Sofus har glemt å fylle inn DSM eller frekvens, så kanskje det slenger en FM radio eller to til. Eller Kanskje Sofus og Bo kjører med AM radio, der er vel begge gamle nok til å ha en slik en .

          Uansett overgangen til DSM radioer er snart komplett.


          ...
          Beklager Stein, at jeg glemte å fylle inn at jeg kjører DSM i år jeg også, etter at alle båtene mine har konvertert til Futaba 4pk med Fasst. Godt at du følger med og jeg regner med at når jeg har kjøpt to slike sendere pluss en haug med mottakere av MR. Tumert, så retter han dette opp på min påmelding ! Jepp, det ligger fortsatt å slenger noen gamle AM radioer her på huset som faktisk er helt nye og ubrukte, i min bilsamling!
          Last edited by jokko; 8 May 2012, 17:16.
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • #35
            Husk paameldingsfristen gaar ut i kveld ved midnatt!
            Det finnes ingen muligheter til aa melde seg paa etter denne fristen.

            Saa langt blir det flere deltakere enn paa NC1 i fjor. Bra med baater i alle klasserm utenom Gas Hydro, etter alle skriveriene paa forumet i vinter burde det vaere flere i denne klassen...

            ...
            Stein Tumert N-217
            Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
            CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

            Comment


            • #36
              Javel, javel, jeg bøyer meg for presset...! Da er jeg ihvertfall påmeldt, og betaling er sendt. Jeg sa jeg ikke skulle kjøre, og vi får se på det når dagen kommer. Alt avhenger av humør, lyst, vær, gikt, hjerterytme, om jeg har bensin på kanna og et par hundre andre faktorer.
              I år tar jeg dette som "lek og moro" uansett. Kanskje det går bedre da? Who cares!?
              I`m BACK!

              Comment


              • #37
                Originally posted by JohnnyStingray View Post
                Javel, javel, jeg bøyer meg for presset...! Da er jeg ihvertfall påmeldt, og betaling er sendt. Jeg sa jeg ikke skulle kjøre, og vi får se på det når dagen kommer. Alt avhenger av humør, lyst, vær, gikt, hjerterytme, om jeg har bensin på kanna og et par hundre andre faktorer.
                I år tar jeg dette som "lek og moro" uansett. Kanskje det går bedre da? Who cares!?
                I care................

                Comment


                • #38
                  Hei,
                  er det vanlig med så stor deltagelse i båtløp?

                  Mvh
                  torarneN
                  Tor Arne Nicolaisen GMBK

                  Lei av å knuse motstandere!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by tan20 View Post
                    Hei,
                    er det vanlig med så stor deltagelse i båtløp?

                    Mvh
                    torarneN
                    Ja, stort sett. Østfold, Buskerud og Sørlandet har vel de racene med flest deltagere, og de siste årene har det vært godt i overkant av 100 båter på et slikt arrangement. Ta deg en tur og opplev dette selv. Her er det lite dødtid mellom heatene som du sikkert forstår. PS: Jeg tar intet ansvar for at du antagelig ender opp med båt selv i løpet av sommeren...
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by tan20 View Post
                      Hei,
                      er det vanlig med så stor deltagelse i båtløp?

                      Mvh
                      torarneN
                      Stor å stor, pleier å være litt flere førere.. men tror det er litt pga at det er så nærme 17 mai..

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by tan20 View Post
                        Hei,
                        er det vanlig med så stor deltagelse i båtløp?

                        Mvh
                        torarneN
                        De siste 3-4 aarene har det ligget paa 40-60 deltakere med ca. 90-120 baater per NorgesCup runde.


                        ...
                        Stein Tumert N-217
                        Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                        CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                        Comment


                        • #42
                          47 deltakere med 101 baater er paameldt til NC1 - 2012.


                          ...
                          Stein Tumert N-217
                          Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                          CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                          Comment


                          • #43
                            Roligt att se att så många anmälningar kommit in. Hoppas att ni får bra väder och att tävlingen blir lika bra som sist och inte minst, ha det roligt

                            Hälsningar, från en som önskade att han va med!!

                            Rille

                            Comment


                            • #44
                              Hälsningar, från en som önskade att han va med!!

                              Rille[/QUOTE]
                              Skulle ønske jeg også kunne vært med
                              MVH

                              Rudi Arnesen

                              Comment


                              • #45
                                Synd at det er mange som ikke kan på nc-1.. er mange fra oss her i smbk som ikke skal...
                                Til dere som ikke skal, ta det igjen på de neste løpene...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X