Announcement

Collapse
No announcement yet.

En liten film fra dagens båtkjøring.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En liten film fra dagens båtkjøring.

    Her er en liten film fra dagens kjøring med hydro.Dette er vell prøveturtur nr. 10.Sist gang ble det litt trøbbel med rorservo,så jeg har oppgradert hele radioboksen og montert Futaba BLS 152. på roret,og da ble det sving på saken. Den er stort kick hele skuta.!!

    Det føltes som om jeg hadde kjørt i minst 5 min.-men så var det bare 2,5 min. Her kreves mye trening for å holde konsentrasjonen oppe,ennda jeg kjørte alene og uten bøyer. VM og 12 min.heat på en ukjent plass med en masse villinger"rund,må være xtremt krevende.

    Takk til steve som filmet.

    I dag ble det kjørt med Dasbota 2716-2 15.


    AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
    Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
    http://www.arcticrc.no/

  • #2
    Originally posted by Ken View Post
    Det føltes som om jeg hadde kjørt i minst 5 min.-men så var det bare 2,5 min. Her kreves mye trening for å holde konsentrasjonen oppe,ennda jeg kjørte alene og uten bøyer. VM og 12 min.heat på en ukjent plass med en masse villinger"rund,må være xtremt krevende.
    I hydro kjører de bare 6 runder, selv i VM. Stressende nok med slik hektisk redskap vil jeg tro!
    I`m BACK!

    Comment


    • #3
      6.runder.?! -det var nå ennda bra,for jeg spekkulerte fælt på hvordan mann skulle klare å holde konsentrasjonen oppe så lenge som 8.min.

      Som du sier så er det ett stressende redskap.! -men en heftig opplevelse å kjøre den saken,det er sikkert.!
      AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
      Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
      http://www.arcticrc.no/

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X