Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X-Craft Evolution, outside the box or way off!
Collapse
X
-
Originally posted by Rille View PostSucce eller fiasko? Only time will tell!! Ny båt, ny botten, ny power och ny klass. Vik hädan "Hin hole" för här kan det bära iväg åt vilket håll som helst.
Rille
Har du fått fjernet lyd demperen?
[ATTACH=CONFIG]58055[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]58056[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]58057[/ATTACH]
Odd-Erik Kanth-Lundem
www.oms-p.com
-
Originally posted by Rille View PostSucce eller fiasko? Only time will tell!! Ny båt, ny botten, ny power och ny klass. Vik hädan "Hin hole" för här kan det bära iväg åt vilket håll som helst.
Rille
[ATTACH=CONFIG]58055[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]58056[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]58057[/ATTACH]
Har du fått fjernet lyd demperen?Odd-Erik Kanth-Lundem
www.oms-p.com
Comment
-
Jojomensan,,,,,,, "time will tell"! Jag gillar att testa ock köra nya varianter. Allt kanske inte går men då har man ju provat. Min stora svaghet är min egen kunskap och förmåga beträffande nitro motorer. Må det inte fälla avgörande för mina tester!Originally posted by Jørn Markset View PostVäxlad nittietta, har du noe tro på dette?
Rille
Comment
-
Några tester innan tävling blev det inte. Jag fick hjälp på tävlings morgonen att nåla in motorn på bryggan, några test varv och sedan in i het luften. Med samma grund setup, en och samma prop, nål och pip-längd så lyckades jag åka lika fort som dom snabbaste. Till och med snabbare, jag fick till dom snabbaste varven av alla! Sen att jag klantar mig och kör som ett ••••• är mitt eget fel. Hur långt detta kan bära är ännu osagt
Rille
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment