Da er paamelding og invitasjon for NC2 i Drammen online paa www.nmsbf.org.
Paameldingsfristen er 23 Mai.
...
					Paameldingsfristen er 23 Mai.
...

spørsmål ,, hørte rykte om at det ikke er lov å bruke spektrum dx3s å andre spektrum sine kontroller på løp, kan noen forklare hvorfor dette ikke er lovlig i løp
 spørsmål ,, hørte rykte om at det ikke er lov å bruke spektrum dx3s å andre spektrum sine kontroller på løp, kan noen forklare hvorfor dette ikke er lovlig i løp  ? da jeg å en del andre bruker disse uten noen form for problemer, motakere i el båt spektrum mr200 å bensin blir spektrum mr3000 håper på svar
? da jeg å en del andre bruker disse uten noen form for problemer, motakere i el båt spektrum mr200 å bensin blir spektrum mr3000 håper på svar  

spørsmål ,, hørte rykte om at det ikke er lov å bruke spektrum dx3s å andre spektrum sine kontroller på løp, kan noen forklare hvorfor dette ikke er lovlig i løp
 spørsmål ,, hørte rykte om at det ikke er lov å bruke spektrum dx3s å andre spektrum sine kontroller på løp, kan noen forklare hvorfor dette ikke er lovlig i løp  ? da jeg å en del andre bruker disse uten noen form for problemer, motakere i el båt spektrum mr200 å bensin blir spektrum mr3000 håper på svar
? da jeg å en del andre bruker disse uten noen form for problemer, motakere i el båt spektrum mr200 å bensin blir spektrum mr3000 håper på svar 

ble litt forvirra når en fortalte meg at det ikke var lov å bruke spektrum.trodde jeg måtte selge alt av utstyr for å kjøre løp, ellers så venter jeg en ny båt i dag å lurer på om noen har erfaring med insaine hydro glassfiber
 ble litt forvirra når en fortalte meg at det ikke var lov å bruke spektrum.trodde jeg måtte selge alt av utstyr for å kjøre løp, ellers så venter jeg en ny båt i dag å lurer på om noen har erfaring med insaine hydro glassfiber ? er det noe som er brukende på løp eller er det bare en kose båt
? er det noe som er brukende på løp eller er det bare en kose båt  ?
?

Comment