Announcement

Collapse
No announcement yet.

TT01 pengesluket! blue racer.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Liten mini oppdatering her.
    Delevaskeren aka oppvaskmaskinen funker som bare det,55grader ble dem vasket i.
    Delene ble som nye,sett bort fra noe slitasje som ikke lot seg vaske bort. he he

så nå ligger det noen deler som er ny vasket og fine og venter på lakk.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
    RC finnes....
    Torbjørn #1978#

Comment

venter spent på å få se sluttproduktet og prislappen
      sitter selv med en tt01 (i 1000 biter akkurat nå) med noen blå deler,alu og carbon. denne er satt opp for rally, lengre dempere og frest bort litt av under partiet frem og bak.
      living in the fast lane

Comment

Originally posted by cybercowboy View Post
        venter spent på å få se sluttproduktet og prislappen
        sitter selv med en tt01 (i 1000 biter akkurat nå) med noen blå deler,alu og carbon. denne er satt opp for rally, lengre dempere og frest bort litt av under partiet frem og bak.
        tror sluttresultatet blir greit nok hehe
        kan røpe at prisen til nå ligger veldig nærme 2500kr for alt av nye deler,men da har jeg bestilt dobbelt opp av flere deler til en tt01 til som var tenkt og settes opp til rally
        prisen er inkl frakt oxo,men ikke inkl innkjøp av brukte deler/biler.

kommer oxo til og selge 1 eller 2 tt01 med tiden oxo.som blir satt sammen av alle delebiler/deler som blir til overs når jeg blir ferdig.

du må da slenge sammen din oxo hvilke dempere bruker du?lengde?

Last edited by extremracing.net; 29 March 2011, 22:08.
        RC finnes....
        Torbjørn #1978#

Comment

det blir nok rundt 1500 når du trekker fra dobbelt kjøpene, det er ikke så ille for en extrem tt01.
          det er slike dempere jeg har, vet ikke merke men de er 70mm fa topp til tå. Har ikke bestemt meg for fjørene enda. Er litt usikker på hva vil funke best til rally, så tips mottas med glede
          Click image for larger version

Name:	DSC00233.jpg
Views:	1
Size:	17.9 KB
ID:	772456
          living in the fast lane

Comment

det blir nok rundt 1500 når du trekker fra dobbelt kjøpene, det er ikke så ille for en extrem tt01.
            det er slike dempere jeg har, vet ikke merke men de er 70mm fa topp til tå. Har ikke bestemt meg for fjørene enda. Er litt usikker på hva vil funke best til rally, så tips mottas med glede
            [ATTACH=CONFIG]44546[/ATTACH]
            Ja blir rundt der tenker jeg. Så at den dyreste pakken ligger til vurdering ang toll,så håper det ikke blir for mye avgifter he he

lurte på 60-70mm jeg oxo. Så mulig det blir 70mm som handles inn.ang fjærer så er jeg litt usikker selv,får teste litt og se.

RC finnes....
            Torbjørn #1978#

Comment

eh jo, hvis du bruker originale gearbox joint-en så må den dremles litt. tuppene subber hvis ikke den tilpasses litt med 60mm dampere ville den nokk gjort det tror jeg uten å ha prøvd men da mister du bakkeklaringen.
              living in the fast lane

Comment

eh jo, hvis du bruker originale gearbox joint-en så må den dremles litt. tuppene subber hvis ikke den tilpasses litt med 60mm dampere ville den nokk gjort det tror jeg uten å ha prøvd men da mister du bakkeklaringen.
                oki,ja regner med jeg må modde litt for at det skal gå,men det gjør jo ikke noe.Komemr til og bruke mye org plast på rally utgaven. chassiet blir byttet bare
                RC finnes....
                Torbjørn #1978#

Comment

Da var lakk bestilt,får bare håpe at den matcher alu delene.
                  Kan oxo nevne at det ligger 1 stk komplett tt01 i delevaskeren (opvaskmaskinen)
                  alt av plast deler blir vasket. Funker gulle bra så det anbefales på det sterkeste

RC finnes....
                  Torbjørn #1978#

Comment

slutt å gni det inn da, jeg har ikke oppvaskmaskin

plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

Comment

hvor mange grader vasker du på?
                      begynte på rallybilen ikveld, inspirert av dette bygget her, hint-hint, noen bilder snart.
                      oppdaget etterhvert at jeg mangler et par kulelagere til front diffen (2stk-RB1 og 1stk-P3). Du har ikke tilfeldigvis noe til overs å sende bort?? Orker ikke å bestille, har blitt stammis på postkontoret i det siste jo.... Slenger opp noen bilder siden andre her ikke gjør det

Name:	DSC00237.jpg
Size:	44.8 KB
ID:	772463Click image for larger version

Name:	DSC00238.jpg
Size:	62.6 KB
ID:	772464Click image for larger version

Name:	DSC00239.jpg
Size:	35.9 KB
ID:	772465
                      living in the fast lane

Comment

Test vasken var på 55grader men den jeg tok nu var på maks som er 65grader
                        bra du tar til fornuft og begynner igjen på den da
                        Kulelager har jeg nok,kun brukte da,men skal sjekke dem. Du har vel ikke hast? Må få demontert den som har først
                        er på fornavn med alle posten her selv haha
                        ja ser det er litt dårlig med bilder her,men det kommer masse bilder når deler begynner og velte inn. Ikke lenge til nå da nesten alle pakker har kommet til oslo

ser ut som du har en grei bil selv,likte dekka dine.he he
                        funker det greit med det som du har slipt bort på understellet ? Hvor mye klaring har du under bilen nå? Eller må det moddes mere.

Last edited by extremracing.net; 1 April 2011, 00:07.
                        RC finnes....
                        Torbjørn #1978#

Comment

Oj, har alt kommet til Oslo, men da kan jeg jo hente det ut for deg
                          Ingen hast her nei, har nok av annet å pusle med fra før. Man må jo ha rally dekk, de finner du her:http://www.vikinghobby.no/ds_product...oducts_id/1013
                          Har ikke målt men tipper at det er ca.25mm ned til bakken og det er ikke mer å gå på med denne løsningen.
                          living in the fast lane

Comment

Oj, har alt kommet til Oslo, men da kan jeg jo hente det ut for deg
                            Ingen hast her nei, har nok av annet å pusle med fra før. Man må jo ha rally dekk, de finner du her:http://www.vikinghobby.no/ds_product...oducts_id/1013
                            Har ikke målt men tipper at det er ca.25mm ned til bakken og det er ikke mer å gå på med denne løsningen.
                            hehe tenker nok du kan hente dem ja
                            takker for linken ang dekk,har bestilt følgende:

Name:	$(KGrHqV,!jUE1JBDr)kcBN(TP(g84Q~~0_12.jpg
Views:	2
Size:	25.6 KB
ID:	772466Click image for larger version

Name:	10017699a2.jpg
Size:	24.6 KB
ID:	772467Click image for larger version

Name:	10119123a2.jpg
Size:	22.8 KB
ID:	772468
                            kjøpte dem fra Kina,var billigere det hehe

hm,ikke mere en 25mm nei. jaja får se om det er noe mere drastisk som kan gjøres for og få mere bakkeklaring.
                            Ser ut som dette blir en 2 prosjekts tråd,pengesluket blueracer og rally edition hehe
                            kommer en egen tråd om mitt TT01 Rally Edition med tiden
                            Last edited by extremracing.net; 1 April 2011, 17:12.
                            RC finnes....
                            Torbjørn #1978#

Comment

fikk lakken i dag,så måtte teste litt og se hvor lik (ulik) den virkelig var.

har bare hatt 1 strøk m lakk på delen,må si jeg er ganske fornøyd med likheten. litt forksjell er det,men bryr ikke meg hehe

Name:	01042011088.jpg
Size:	34.2 KB
ID:	772470Click image for larger version

Name:	01042011086.jpg
Size:	36.7 KB
ID:	772471
                              RC finnes....
                              Torbjørn #1978#

Comment

Sier bare en ting jeg Torbjørn!!

DU er gal, og vet du? Jeg digger det Stå på Dette er en TT01 selv jeg kan like

Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X