hehe javisst er det gøysom f eks nå...venter på en til pakke med gøye deler til bilensånn at jeg endelig kan begynne å gjøre ferdig chassiset iafallmotor trenger jeg litt mer tid på å bestemme meg.er så mye å velge i mellom.men ser ut for at det blir enten OS eller novarossi.
cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...
tusen takk for det
skal få tatt noen flere bilder etterhvert som ting skjer.og kanskje enda litt mer spennende vinkler og sånn.men ja...liker godt hvit bil.er så clean da.
skulle egentlig ha hvite felger også..men når pakka opp pakka så var dem ikke hvite..men neongule.hehe ble litt skuffa.men tror det skal være gode dekk ,men nå er jo det forbruksvare så...tar det etterhvert
hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...
da har jeg ....uten å høre med folk først;kjøpt meg en spektrum dx3s radio..med telemetri mottaker og "standard"mottaker
har noen noen anbefalinger med servoer.er egentlig ikke ute etter noen 1000kr++ servoer..foreløpig skal jeg bare ha noe som fungerer greit.
gjelder forøvrig servoer til xray 808 2011 specen min...
Comment