Announcement

Collapse
No announcement yet.

video av første prøvetur. radiostyrt gressklipper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • video av første prøvetur. radiostyrt gressklipper

    ble litt lett forand uten klippepanne, men dette blir nok bra når den er på plass
    pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

  • #2
    Stilig, men klippet den? Så l litt høy ut.
    Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
    Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

    Comment


    • #3
      wow!

      Først og fremst, en enorm thumbs up for faktisk å ha fullført den typiske "Jeg har en plan om å lage radiostyrt gressklipper"-planen som veldig mange har, og som veldig mange har begynt på men aldri fullført.

      Må jo si bevegelsene så veldig bra ut. Ikke hakkete styring eller noe som helst. Helt perfect.

      Få på klipper-delen nå, så får vi se om den funker så bra jeg tror den gjør
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        klippepannen er ikke motert på så nei den klippet ikke, var bare en test for og se hvordan den gikk
        pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

        Comment


        • #5
          Originally posted by xilian View Post
          wow!

          Først og fremst, en enorm thumbs up for faktisk å ha fullført den typiske "Jeg har en plan om å lage radiostyrt gressklipper"-planen som veldig mange har, og som veldig mange har begynt på men aldri fullført.

          Må jo si bevegelsene så veldig bra ut. Ikke hakkete styring eller noe som helst. Helt perfect.

          Få på klipper-delen nå, så får vi se om den funker så bra jeg tror den gjør
          takk for det, var jaggu på tide at en fulførte gresskipper prosjekt og nå. den styrte og gikk veldig fint så denne blir nok fin og klippe med. blir nok mest brukt for og klippe i bratte bakker og reklame for sps hagemaskiner på hamar. klippe pannen skal på og må teste litt til, men i kveld kom snøen til hamar. så blir nok ikke noe klipping med det første.
          pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

          Comment


          • #6
            Meget bra!
            Og som det sies her, ett av de prosjektene som har blitt gjennomført, kult

            Og når du får på vekta foran så tror jeg denne vil bevege seg meget bra utfra det vi ser her.
            Den ser ut for å rotere rimelig rolig rundt sin egen 'akse', så når du får likevekt i vogna vil dette bli bra.

            Abonnert. Dette må jeg få med meg
            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

            Comment


            • #7
              jeg har blitt mast litt på av husqvarna norge så jeg mår jo bare fullføre dette. mangler og få montert på fjernstyring av start/stopp motor og klippepanne, men dette kommer bare jeg finner passende utstyr for dette
              pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X