Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri til drifter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri til drifter?

    Hvilket Li-Po batteri annbefales til dette?
    Skal brukes sammen med Novak GTB 4.5 og sitter i en TT-01D
    Spectrum DX3S
    MCD RR evo3 comp 08

  • #2
    Kjøp deg en 7,4V ~5000mah hardcase så tenker jeg det blir fint.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Men hvilke merker er å annbefale, noen som er bedre enn andre?

      Ser på ebay og det er jo lassevis av typer å velge i.
      Spectrum DX3S
      MCD RR evo3 comp 08

      Comment


      • #4
        Ta det som er billigst og som ser nogenlunde ut som kommer fra noen som har laget et par fra før Dvs en av de billigste! er jo bare å kikke litt på rcmart.com da eller kjøpe her i norge

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #5
          jeg kjører 7,4 5000mah yuntong eller hva de heter =) de funker da veldig bra =) selges på smallsize og hobbymann hvertfall
          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

          Comment


          • #6
            7.4v 5000mah hardcase fra Yuntong er fin-fint Kjøp hardcase så slipper du å risikere å skade batteriet, selvom det skal litt til når det ligger inni chassiet. Bruker det på min 5.5 GTB.

            Comment


            • #7
              kjempefornøyd med de batteriene hertfall :
              ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

              Comment


              • #8
                Eller så kan du prøve deg på A123 Stålende batterier, og mye bedre enn noe annet (spør du meg)

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • #9
                  Stilte spørsmål til Maxamps om nettopp A123 i går, og de sier grunnen til de ikke har satset videre på den type batterier er at det er litt kinkig utforming/størrelse på cellene, og endel verre: De har lav spenning/voltage og kapasitet. Det stemmer vel, har aldri har sett noe høyere enn 4600 mAh som passer vårt bruk.

                  På den annen side har Maxamps nettopp lansert en 30C 6500 mAh LiPo-pakke som passer rett inn i de fleste touringchassis med hardcase. $150 virker mye for et batteri spør du meg, men siden det er med 3 års forsikring, valgfrie plugger osv så det er vel et greit kjøp.
                  Min prosjekttråd

                  Comment


                  • #10
                    Ikke verst, jeg kommer til å kjøre på litt A123 Absolutt i Hamar skal begynne og lage A123 Batteri så skal prøve noen pakker fra dem Selvom A123 har mindre kapasitet så går det hinsides med slike batteri alikevel VISSTNOK!
                    Så får bare håpe det stemmer da, de kan jo full lades på bare kvarteret pluss de har mange flere sykluser enn noen andre batterityper!

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Retteråsen View Post
                      de har mange flere sykluser enn noen andre batterityper!

                      Retteråsen
                      Ja, for vi som kjører drifting har jo behov for batterier med mange sykluser...

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • #12
                        Ja, for vi som kjører drifting har jo behov for batterier med mange sykluser...

                        Fabiz
                        Tja har vi ikke det da Lader da støtt og stadig opp igjen og igjen jeg! Jeg ser det ikke som noen minus uansett hvertfall!

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • #13
                          Noen som har litt info om A123 i forhold til "vanlig" og LiPo?
                          Solør Gutta Drifting !
                          HPI S2 6.5T
                          Xray M18MT Mamba edition.

                          Comment


                          • #14
                            Bare søk litt sandlien Men kan si så meget som at de kan ha flere sykluser som nevnt, de kan full lades på bare 15 min! Og de har mere futt enn noen andre batterier, etter det jeg har blitt fortalt! Skal prøve ut disse batteriene nå så da får vi se

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • #15
                              Søk ja, eller bare trykk på tags i bunnen her, en egen for a123 der. Jeg tagget et par tråder til nå, blandt annet en norsk butikk som har begynt å selge A123Racing, det var på tide
                              Min prosjekttråd

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X