Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spm hjulstilling framhjul Hpi Sprint Stage D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spm hjulstilling framhjul Hpi Sprint Stage D

    Hallo

    Jeg har et spørsmål angående hjulstillingen (spissing?) på framhjulene på min nyinnkjøpe driftebil. Skal de normalt sett peke noen grader mot hverandre? Ikke forandret noe på bilen siden jeg plukket den ut av esken, og ser de skrår ca. et par grader mot hverandre.. Tenkte kanskje dette er grunnet at den er satt opp til drifting?

    Dersom noen har noen andre tips og triks med denne bilen for optimalisering for drifting så tas det imot med åpne armer

    DoDraugen
    Traxxas Rustler VXL
    Hpi Sprint 2 Stage-D
    Team Losi 1:36 Desert Truck

  • #2
    Søker du på "Sprint 2" er det uttallige treff om tips og triks til denne bilen.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #3
      Innstillingen kalles gjerne toe in/toe out. Såvidt jeg har fått med meg er det vanlig med 0-4 grader toe out foran, og 0-4 grader toe in bak - men i stedet for å bare blindt bruke det "alle andre" gjør, kan du vel lese denne artikkelen og sette opp det du mener høres mest fornuftig ut. Hvis du finner noe interessant kan du jo gjerne poste en respons her senere og dele infoen med oss andre

      Som Fabiz sier ligger det endel info om bilen her på forumet, sjekk ut Tags-siden og trykk på Sprint 2, Sprint 2 drift osv.
      Min prosjekttråd

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X