Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kan man få kjøpt en pro-d til en kurrant penge

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor kan man få kjøpt en pro-d til en kurrant penge

Sitter og sikler på HPI Pro-D og lurer på hvor denne blir rimeligst ang. frakt og toll

Her: http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=35262

Comment

Fant hos www.rcmart.com men de hadde selvsagt ikke på lager noe som hadde vert en fordel da jeg tenkte å bestille iløpet av helga

Comment

da må jeg nok skuffe deg å si at det går nok ikke ingen som har den nå !! kommer inn igjen iløpet av mars
        ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

Comment

Hva med denne, er den noe å satse på tro?

Hva trenger jeg for å få denne kjøreklar?

Stussa litt på det som står under ITEMS REQUIRED

*Parts -
          ~Spur Parts

Hva menes med det?

Sikkert et dumt spm, men better safe than sorry sier nå jeg.

Comment

Det er nok en finfin modell. TB02D har fått gode anmeldelser fra folk, og denne oppfølgeren bør være i samme gate, om ikke hakket vassere.

Du har sett at alle punktene under "Required" er linker du kan trykke på, sant? Uansett, spur brukes om spur gears/spurdrev. Dette er tannhjulet som sammen med pinion gear/pinjongdrev overfører kraft fra motor til drivverk. Pinjong festes rett på motor, og spur festes på drivverk til chassis, sammen bestemmer de utvekslingen på bilen osv.

Spurdrev er veldig greit å ha noen reserve av, småstein og generell slitasje gjør at disse må byttes i blandt. Det er også kjekt å ha noen forskjellige størrelser å eksperimentere med. (Bilen kan gå raskere/tregere og samtidig få varmere/kjøligere motor, og samt dårligere/bedre bunndrag).
            Husk å kjøpe riktig pitch på spur gears (må matche pinion). Pitch er hvor store og tett sammen tennene på tannhjulet sitter.

Poenget var altså; Ikke noe å lure på, du bør ha 3-4 spur gears i reserve uansett, så løp og kjøp
            Min prosjekttråd

Comment

Ååå, Så å forstå, er litt fersk på rc-biler. Har blitt noen år siden sist jeg hadde rc, ca 11år og det var en båt. Jo mere av info jeg kan få er bedre.

Finner ikke reservedeler til TB03D hos rcmart, kan jeg bruke deler fra TB03
              Last edited by Elgjeger; 14 February 2009, 23:47.

Comment

Originally posted by Elgjeger View Post
                Ååå, Så å forstå, er litt fersk på rc-biler. Har blitt noen år siden sist jeg hadde rc, ca 11år og det var en båt. Jo mere av info jeg kan få er bedre.

Finner ikke reservedeler til TB03D hos rcmart, kan jeg bruke deler fra TB03
                Ja, alle deler går om hverandre. TB03D har bare stylingpakke og driftedekk i tillegg til alt det andre på vanlig TB03.

Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

Comment

Hmmm, TB03 og TB03D ser jo ut som helt ulike chassi tb03 har liggende dempere det har ikke tb03d. tenkte je skulle kjøpe hopups og reservedeler med det samme jeg bestilller

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X