Announcement

Collapse
No announcement yet.

Børsteløs Sprint 2 Drift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Børsteløs Sprint 2 Drift

    Jeg har lyst å prøve meg på litt drifting og noe i denne retningen så ikke så dumt ut:

    Sprint 2 Drift
    Eller?

    Jeg trenger jo da også motor osv. så jeg lurte på on jeg kunne få litt hjelp til å finne et passende børsteløst oppsett?
    Gjerne fra samme butikk som bilen, men ikke nødvendigvis.
    Kan noe slikt passe?
    Castle Creations ESC+motor

    Så også at de hadde endel combos til salgs på rcmart...
    - Speed Bazooka .28 - LamaV3 - (Delvis) Ultima St - Mini Revo -

  • #2
    får du ikke dissa Sprint bilene med detta FLUX oppsettet ferdig instalert nå da?

    ser jo ut til og ha nok krefter i en Savage så en sprint med FLUX burte jo være OverKill


    detta er det de har av flux sprint på TH bare flekke på ett par driftwheels og fly avgårde sidelengs
    Sverre Finnerud '83 modell
    FF4 Shafty Crawler med masse snadder
    frekvens 2.4ghz

    Comment


    • #3
      Sjekk forøvrig disse for mer info rundt den bilen og utgavene den leveres i:


      og
      Min prosjekttråd

      Comment


      • #4
        Overkill er gøy Til en viss grad

        Hvordan er det med giring/utveksling når man skal drifte, i forrhold til touring?


        Så på de andre trådene og, endel nyttig info der..
        - Speed Bazooka .28 - LamaV3 - (Delvis) Ultima St - Mini Revo -

        Comment


        • #5
          Originally posted by sverref View Post
          får du ikke dissa Sprint bilene med detta FLUX oppsettet ferdig instalert nå da?

          ser jo ut til og ha nok krefter i en Savage så en sprint med FLUX burte jo være OverKill


          detta er det de har av flux sprint på TH bare flekke på ett par driftwheels og fly avgårde sidelengs
          I savage flux HP er det samme motor som MMM (Mamba Monster Max) så det er en 1/8 motor.

          Men elefun selger et flux sett som passer i den bilen han linket til, Det er også den motoren som er i den bilen i linken til det jeg merket.
          Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

          Comment


          • #6
            Originally posted by Access View Post
            I savage flux HP er det samme motor som MMM (Mamba Monster Max) så det er en 1/8 motor.

            Men elefun selger et flux sett som passer i den bilen han linket til, Det er også den motoren som er i den bilen i linken til det jeg merket.
            Ja, jeg er klar over dette
            - Speed Bazooka .28 - LamaV3 - (Delvis) Ultima St - Mini Revo -

            Comment


            • #7
              Ok, Men det hadde vært tøft med MMM i en driftebil
              Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

              Comment


              • #8
                Det hadde ivertfall vert overkill

                Nå er jo den comboen jeg linket til i første post det samme som Flux systemet da..
                Eller har jeg missforstått?
                - Speed Bazooka .28 - LamaV3 - (Delvis) Ultima St - Mini Revo -

                Comment


                • #9
                  Det har det samme flux systemet som feks. E firestorm flux
                  Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                  Comment


                  • #10
                    Søk litt rundt på forumet! I drifting bør du satse på mellom 6,5T - 10,5T motor! Da har du gode drift specs Som sagt ikke dumt å søke litt rundt, ditt spm har blitt stilt og diskutert tusen ganger før

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • #11
                      Ja, men nå har jeg funnet ut av det meste jeg trenger å vite

                      Også må jeg lære meg å søke mer og bedre...
                      - Speed Bazooka .28 - LamaV3 - (Delvis) Ultima St - Mini Revo -

                      Comment


                      • #12
                        Det kommer du nok fort inni skal du se

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • #13
                          kjører mamba max 6900 selv helt konge

                          Comment


                          • #14
                            jeg har ny sprint 2 flux drifter bra som faen den da

                            Comment


                            • #15
                              Jeg kjører mamba max 5700kv i en bil og mamba max pro 9000kv i den andre.

                              Konge komboer...
                              Kraftig redusert samling
                              Drifter:
                              Tamiya TA04-R m/Tekin RS Pro & LRP X12 6,5T Spectrum DX3S

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X