Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grenland Drifters!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det var en god idee.
    Er det Skien Komune som eier stevne plassen eller?

    Ja ville tru det var rått å drifte der inne!
    [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

    Comment


    • #17
      er ikke sikker på hvem som eier det
      men det er bare å stikke bort og inn på det kontoret som er der til sjefen å spørre han da

      Comment


      • #18
        Originally posted by Espen-S View Post
        Heisann.
        Ja ser det blir flere å flere som er intresert i å være med, å det er bra.
        Meg å 4 andre skal ut på en liten test i dag, for vi har muligheten til å få låne en gymsal. Det er ikke sikkert vi får faste dager, men håper på å få ett par faste dager vi kan låne den.
        Mulig vi kontakter GMBK å prøver å få ett sammarbeid med de
        Men om noen vil være med å drifte inne i dag er det bare å svippe innom.


        -Espen
        Hei.
        Hvis dere betaler trenings avgiften så har dere slik jeg kan forstå det rett til å bruke banen på Skottfoss. Det er ikke noe problem å kombinere touring og drift, vi deler bare opp timen i 15min økter.
        Men fungerer drifthjula på teppe da?
        Trenings avgiften betales inn til konto nr: 8150.15.16422 og merkes med navn.
        Trenings avgiften på Skotfoss Raceway for sesongen 09/10 er som følger:

        Senior 600.- (Ikke medlem 1000.-)
        Familie 1000.- (Ikke medlemmer 1500.-)
        Junior (under 16) 300.- (Ikke medlem 650.-)

        PS!
        Lørdag 28/12 kan dere ta en tur opp å prøve annlegget. Åpent fra kl 12.00 til 18.00 Så får dere se om de funker.

        Hilsen Hans i GMBK
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • #19
          Det er bra!
          Vi trenger ett fast sted å kunne kjøre, men som sagt, så må det sleppe litt i svingene. så vi får komme å teste litt Til Lørdagen eller Tirsdagen.
          Men om vi får stor nok interesse fra folk (Altså Mange nok folk) Til å begynne/Kjøre drift, må det da være mulig og eventuelt åpne en ny dag for driftere?

          Og kansje eventuelt kjøre igang noen konkuranser ettervert for å få miljøet til å holde seg som du sa, hadde vert bra!

          Men dere hører fra oss! hadde vert konge å få ett sammarbeid med dere i GMBK!


          -Espen
          [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

          Comment


          • #20
            T-Drift fungerer utmerket på Teppe/nålefilt
            Lykketil!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #21
              Originally posted by Retteråsen View Post
              T-Drift fungerer utmerket på Teppe/nålefilt
              Lykketil!

              Retteråsen
              Hvis de ikke er flisete så fungerer de bra. Helt nye dekk er det beste på nålfilt.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #22
                Jeg har gode ærfaringer med både utslitte og nye t drifts på nålfilt Flisete blir det jo litt uansett da en kjører med rc

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Retteråsen View Post
                  Jeg har gode ærfaringer med både utslitte og nye t drifts på nålfilt Flisete blir det jo litt uansett da en kjører med rc

                  Retteråsen
                  Skal kjøre litt på nålfilt om ikke lenge, og da kan jeg prøve T-Drift, både nye og gamle.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • #24
                    Har vanskelig for å tro at du ærfarer noe annet enn meg med samme underlag og samme dekk. Men jo du kan jo melde din ærfaring!

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Retteråsen View Post
                      Har vanskelig for å tro at du ærfarer noe annet enn meg med samme underlag og samme dekk. Men jo du kan jo melde din ærfaring!

                      Retteråsen
                      Kommer helt an på kjørestil vet du Retteråsen.

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • #26
                        Njaa om dekkene fungerer bra eller dårlig på underlaget avhenger vel ikke av kjørestilen fordi Grepet er jo likt for oss begge!

                        Men nok om det

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Retteråsen View Post
                          Njaa om dekkene fungerer bra eller dårlig på underlaget avhenger vel ikke av kjørestilen fordi Grepet er jo likt for oss begge!

                          Men nok om det

                          Retteråsen
                          Mener du det så.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • #28
                            Kunne lagd en egen tråd om dekkgrep dere 2 :P hehe.

                            Eneste som er at banen til GMBK er fult av dekk klister, så da kan det bli litt værre.
                            [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Espen-S View Post
                              Kunne lagd en egen tråd om dekkgrep dere 2 :P hehe.

                              Eneste som er at banen til GMBK er fult av dekk klister, så da kan det bli litt værre.
                              Dekklister, hahahahahaha. For noe tull.

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • #30
                                Slenger meg med dere! jeg og en kompis kjører litt! vi er fra ulefoss så er ikke lange kjippen ut til skien! hadde vært artig å kjørt på innebanen på skottfoss i vinter=)
                                Enroute jxr evo, hpi vorza, baja 5b, hpr c5009 twin cat.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X