Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team losi xxx-s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team losi xxx-s

    Da har jeg fått testet den nye driftebilen min. Kjøpte en brukt losi xxx-s som rullende chassis og monterte 6.5 T og 3.5 ecs i den. Noe av det beste jeg har kjørt. Noen som har noen deler til denne bilen da reimhjulet til bakdiffen er skadet 2 steder og smallzise hadde dem ikke på lager. Bestilt ny reim for den røyk i Drammen i dag.

  • #2
    Gratulerer med kjempe bra drifter!


    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      ligger endel deler på ebay har jeg sett.
      har skaffa meg en xxx-s jeg også, så er der jeg har finni deler til min

      Comment


      • #4
        Retteråsen ga meg en side som var helt genial.
        www.Losipartshouse.com. Bestilte og betalte på torsdag og på fredagen ble det sent allerede. Kjempe bra service. Fikk byttet reima i dag så da blir det vel mere kjøring i Drammen i morra.

        Comment


        • #5
          så flott sie a.
          dumt jeg ikke har finni denne før

          Comment


          • #6
            Dere finner linker til en del forhandlere fra xxx-s hopup-lista jeg laget for et par år siden. Informasjonen er nok litt utdatert, men det er en god samling av forhandlerlinker der.
            Min prosjekttråd

            Comment


            • #7
              Noen som kjenner til at reimene går i stykker på disse raskt?Har tatt to stk nå.Eller finnes det en howto for stramming av reima?
              Christian Torvetjønn - 85
              Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

              Comment


              • #8
                eg har bytta til denne,ser ut til å holde..https://www.ssl-stormerhobbies.com/c...pl?pn=LOSA3280
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carish View Post
                  eg har bytta til denne,ser ut til å holde..https://www.ssl-stormerhobbies.com/c...pl?pn=LOSA3280
                  Ok. Bruker gule reimer på to av dem jeg har.Skal prøve det kittet der.Takk.Men hvor mye skal reimen strammes?
                  Christian Torvetjønn - 85
                  Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                  Comment


                  • #10
                    hm..dette kittet e laga sånn at den ikkje trenge å være so stram..eg har den ganske laus..
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #11
                      Ingen som har dette kittet instock gitt.

                      Hvordan giring kjører folket med på drifting? Har følelsen av at disse reimene er en svakhet vis dem enten er gamle eller ikke er heavy duty? 10,5T burde jo disse normale reimene klare vel?
                      Christian Torvetjønn - 85
                      Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X