Announcement

Collapse
No announcement yet.

plejmo's garasje 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by plejmo View Post
    ja det er det

    men kan du være så snill å fjerne quoten? blir litt unødvendig å ha bilene liggende flere ganger nedover.

    plejmo

    Done .......................
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #17
      takk

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #18
        Du liker vel ikke Levin, gjør du vel?
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • #19
          nei, ikke noe særlig

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #20
            Originally posted by plejmo View Post
            gleder meg veldig til å møte deg og Sheriff! var vel deg og Fabiz jeg så til når jeg trengte tips og slik når jeg begynte med hobbyen håper det ordner seg med deler, bilen er "grusom" å kjøre. altså, den går fint an å bruke, men den er langt ifra slik som den skal være.

            vi kjører i minihallen i Harstadhallen, hver lørdag. blir kanskje søndager også fremover, men vi må først se om det er folk og interesse nok. vi kjørte i en gammel gymsal før jul, og der kjørte vi både lørdager og søndager fordi det var gratis, men i harstadhallen må vi betale for oss. så hvis det ikke kommer folk nok blir utgiftene større enn inntektene (vi betaler 50,- per pers, per gang)

            har tenkt litt på tanken om å få ordnet er show i fauske, altså at vi kommer noen stykker fra Harstad med biler og banemateriale, og lager show, slik at folk får vite om at det faktisk er noe slik som rc-drifting. da kan jeg også ta med meg noen biler fra Smått&Rått slik at om noen blir fristet, så kan de kjøpe bil der og da. hvis det går lengre tid, kan mange fort glemme av, eller miste lysten til å begynne.

            sitter å stapper minnekortet i pc'n akkurat nå. så nå blir det biler av nylakka levin, og litt generelt av bilene

            plejmo
            Okei.. ja, må prøve å finne en plass som duger til kjøring her! Hva er det beste underlaget å kjøre på egentli?

            Liker tanken ang. det på Fauske Plejmo, det må vi snakkes nærmere om..

            Mye snacks i den garasjen din!
            Mats Brekke. HPI Sprint 2 drift - Ironside bakdiff, ellers original.

            RACING-Because football, baseball, basketball & golf only require one ball.

            Comment


            • #21
              ang. underlag så synes jeg alt som er flatt og jevnt er bra betong, gulvbelegg. jeg liker det meste.

              skal ta det opp med guttene hær, å se hva vi finner ut av.

              litt snacks må man ha ^^

              plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
              Smått&Rått Harstad

              Comment


              • #22
                da har jeg vært å kjørt i går, og litt i dag. ble et par krasj med noen av nybegynnerne på banen, som endte i at frontfangeren ble en liten sprekk i. for å forhindre at det sprakk videre opp i karosseriet ble bilen fangerløs foran. det er også en liten sprekk bak, vet ikke helt hva jeg gjør der, da det ikke er like lett å bare fjerne fangeren og få det til å se sånn høvelig skala ut.

                har skrudd litt TA05 i dag, må si jeg har tro på at det blir en god bil. må bare få oneway foran og cs på bilen, samt modda litt styring. har bestilt helt nytt skrusett fra RCscrewz.com (anbefaler gjerne skrusettene fra rcscrewz, jeg er ihvertfall veldig fornøyd) så skal hele bilen i fillebiter etterhvert og renses før bilen settes sammen igjen (den blir nok testa sånn smått før overhalinga)

                ellers er jeg ganske gira på å få de nye delene til R31, slik at jeg kan få skikk på den.

                kommer forhåpentligvis med bilder i morgen

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • #23
                  da har jeg skrudd TA05'en i fillebiter, bakstillinga ligger i zalo i skrivende stund. Har også bestilt en liten haug med deler til den, blant annet nye turnbuckles, rod ends, pulley's, reim, foam bumper, holderen til foam bumpern, også litt til.

                  gleder meg til å få delene (bygginga blir jo utsatt til delene kommer) blir samme CS% som på R31.

                  eneste jeg mangler nå er oneway, har faktisk aldri prøvd CS uten oneway, og tror jeg kommer til å savne det hvis jeg kjører uten.

                  når jeg tenker meg om glemte jeg å kjøpe ny servosaver (den som sto på knakk når jeg skulle ha av styrestaget, så den hadde vel gjort sitt.) så det er mye mulig det bare blir servohorn isteden. kjører uten servosaver på R31 så jeg regner med det kommer til å gå helt fint på TA05 også. har dessuten et par servoer i backup dersom noe skulle skje.

                  har ikke bestemt meg om jeg poster bygginga hær eller i en egen tråd med link hær. det tar jeg som det kommer.

                  plejmo
                  Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                  Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                  Smått&Rått Harstad

                  Comment


                  • #24
                    Dæven.. Fikk en TA03F m A4 BTCC-kaross, for sikkert 12-13år sia. Brukes de enda??
                    Martin Holm - '85
                    | DX7s |
                    | Blade mCPX v2 | Parkzone UM P-51d | HK SkyFun 1.6kW |

                    Comment


                    • #25
                      det finnes vel en og anna nostalgiker som syns det er morro å kjøre gammal stil
                      Ørjan Henriksen
                      -----------------------------------------------------
                      Nanda Racing Sniper | TEH-R31 | FlySky GT3B

                      Comment


                      • #26
                        javisst! morro å kjøre gammal stil? TA03F drifter bedre enn mye annet skal jeg si deg. chassiset var en stund bannet fra konkurranser pga. overlegen vektfordeling i forhold til andre biler. så ikke bare er det gammelt, men det funker bra også

                        plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

                        Comment


                        • #27
                          da har jeg lært noe nytt. ikke skjær karosseri samtidig som du spiller GT5, det ender ikke opp med et perfekt utskjært karosseri. er bare å bestille et nytt, så får jeg bruke dette som treningsbody mens nybegynnerne er på banen (det ender alltid opp med noe krasjing når de kommer utpå)

                          heldigvis var det bare et hpi karosseri som gikk til faens, og ikke noe dyrt eller skjeldent (slik som tamiya M3 E30'ene mine, eller subaru brat'en. ja ok, kanskje ikke dyrt, men iallefall litt vrient å få tak i)

                          ja forresten, jeg driver på å lager drift pickup subaru brat! har en grønn brat stående ute på gårdsplassen, så jeg fant ut at jeg må ha en til innedrifting også. om den blir grønn slik som 1:1 bilen har jeg ikke helt bestemt meg for enda. men tenker det blir svart eller Angle Grinders fargene, siden grønnfargene som er å få til lexan ikke er lik fargen på 1:1.

                          er det noen som vet av noen fete 0mm offset felger? trenger 0mm for å klare å legge dekkene innenfor skjermene, da også med en del camber. på bildet er indre del av felg, utenfor skjermene på andre siden av bilen. om noen har 0mm felger som er noe retro looking så vil jeg gjerne få fingra i de.hær er bilde av brat'en..



                          plejmo
                          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                          Smått&Rått Harstad

                          Comment


                          • #28
                            oisann, jeg ser tråden hær har blitt helt bortglemt..

                            Tamiya TA05 MS'en er nesten helt ferdig vasket, mangler bare "girkassa" så er den klar for å bli satt sammen igjen. kommer til å ta masse bilder, vurderer å ta et bilde for hvert steg. Blir en del bilder da, men er det noe dere hadde vært interessert i å se? eller skal jeg bare ta noen bilder hær og der?

                            tror jeg kommer til å måtte finne meg en ny bakreim til bilen, da jeg skal kjøre CS, og går opp 6 tenner på pulley'en bak. (fra 15 til 21)

                            kan bli litt vrient å finne passende reim, men jeg SKAL ha CS på bilen.

                            ellers har jeg laga nytt midlertidig body, en R32. bilder av bilen kan dere se hær: https://www.facebook.com/pages/Angle...20861524631666

                            lik gjerne siden, og del den om dere føler for det kommer mye bilder der etterhvert

                            kommer også en ny bil i garasjen snart, Corally RDX PHI 09. i og med at den har et litt anderledes design på pulley'ene så vet jeg ikke hvordan det blir å få ordna CS på den. Men skal gjøre et forsøk

                            plejmo
                            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                            Smått&Rått Harstad

                            Comment


                            • #29
                              niice likte lakkjobben på r32'en
                              Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
                              22år Søgne
                              TT01D nissan s15 silvia

                              Comment


                              • #30
                                takktakk

                                plejmo
                                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                                Smått&Rått Harstad

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X