Announcement

Collapse
No announcement yet.

mitt drifte prosjekt nissan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16


    Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
    22år Søgne
    TT01D nissan s15 silvia

    Comment


    • #17
      da var elt montert og testet, fant ut at jeg må ha nye batterier grunnet dårlig effekt i de gamle .
      Men driver og funderer på om jeg skal kjøpe meg en ny bil og vuderer sterkt en hpi sprint2 så lurte på åsn det er med deler til denne(option parts)
      Alle Hotels in Paris. Beste Auswahl an Hotels in Paris mit Kundenbewertungen und Landkarten. Buchen Sie im Voraus und sparen Sie dabei.

      denne jeg har sett på
      Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
      22år Søgne
      TT01D nissan s15 silvia

      Comment


      • #18
        der er litt options til Sprint 2, men jeg vil ikke anbefale deg å gå ut på den stien. Sprint 2 er en god bil orginalt, men den blir ikke mye bedre med fullt av options. Den blir selvfølgelig penere å se på, men særlig mye bedre blir den ikke. bruk heller penger på et skikkelig sett med dempere, og bruk litt tid på å sette den opp skikkelig så blir det bra

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment


        • #19
          vil også anbefale deg å kjøpe en god servo (en rask en jævel)

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #20
            takker for svar, får bare se hva jeg gjør
            Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
            22år Søgne
            TT01D nissan s15 silvia

            Comment


            • #21
              Og jeg har slik til salgs BILLIG, raskeste servoen 0,05 sec/60 grader. 650,- ny koster den 1295,- Selvsagt som ny i orginal emballasje

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #22
                hehe skal drive og tenke litt på det, har just fått tak i ny servo og mottager fra spektrum, bilen er bare en hobby så har ikke tenkt og delta i noe proft(enda) går mest penger og tid i 1:1 bilen her for tiden :S
                Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
                22år Søgne
                TT01D nissan s15 silvia

                Comment


                • #23
                  da har jeg tenkt leeenge og kjøpte meg en speed option rs1 med ferdig børsteløst system. men nei slapp av tamiyaen er ikke satt på hylle helt enda denne sviver nå og går som bare det men ville ha litt mere guffe og noe litt mer nytt. Tamiyaen blir mere en showof bil tenkte jeg. eneste minuset med rs1 er ja batteri kontakten er egen patent fra speedoptions and it suck, grunn jo ingen selger batterier i LiPo med denne kontakten, så første jeg måtte gjøre var og finne den ferdig nedstøvete loddepennen som selfølgelig har ''råtna'' og deans kontakter, KJøpte loddepenn fra clas så håper på bedre vær imorgen/helja slik at jeg får tatt en prøvetur med ''dyret'' holder dere oppdatert
                  Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
                  22år Søgne
                  TT01D nissan s15 silvia

                  Comment


                  • #24
                    Kult stå på

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X