Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg er blitt svindlet fra en Loosi xxx-s med rød alu (dusør gis)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Finn adressen hans, ta med balltre også knekker du et par tre fingre.
    Tipper det hjelper på samarbeidsviljen, også statuerer det et eksempel blant disse som tror de kan komme unna med slikt tull.
    http://i233.photobucket.com/albums/e...ps85eb2ae7.jpg

Comment

Hei Jespero, sorry at jeg kødda litt. Har bodd noen år i Vestfossen, sagveien het det der, huska veldig godt skrifta ved undergangen. Var ikke meningen å støte noen, beklager dette.

Comment

Null stress. Jeg ble ikke støtt jeg. Blir vel mest irritert over at det finnes folk i området her som lurer andre, og dermed gir oss et dårlig omdømme. Særlig nå som vi har fått en klubb, der det er så mange bra mennesker. Derfor jeg ville presisere at han ikke er kjent av oss. Synd at folk oppfører seg så dumt!
        Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
        Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

Comment

Er det Eiker Rc klubb? Har sett mange bilder og noen filmer fra lokalene der. Fett det, kult at dere får det til og får opp interessen.

Comment

Stemmer det ja. Eiker Rc klubb. Ta med deg bilen din, og ta en tur. Da vil du møte masse folk med stor rc-interesse
            Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
            Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

Comment

Har bare large scale, men hadde vært morro å sett på.

Comment

Originally posted by Jespero View Post
                Stemmer det ja. Eiker Rc klubb. Ta med deg bilen din, og ta en tur. Da vil du møte masse folk med stor rc-interesse
                hvor kjører dere?faste dager?jeg å guttungen er helt ferske på dette men bor ikke så langt unna.
                Terje Syvertsen.

Comment

enda ikke mottat noe penger for denne og ikke fått bilen tilbake si gjerne ifra om den blir oppservert i noen klubb
                  SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

Comment

Jeg savner denne bilen jeg! Så hvis du får den tilbake og den er i likefin stand, så kan jeg være innteresert i å kjøpe den ærlig ifra deg!
                    Håper uansett du får den tilbake det er en dritbra drifter!

Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

kan jo håpe, men tviler sterkt, er en kynisk tulling som har den desverre iskald langt inni sjela
                      SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

Comment

det er blitt anmeldt i går, men slikt tar tid og blir mest sannsynlig henlagt, hadde inbrudd i leiligheten min for et par år siden, jeg selv fant ut av hvem det var og tipset politiet, di hadde rassia hos vedkommende og fant mye av tinga mine, men til og med da ble saken henlagt :/

Comment

Dette høres ut som en unge eller ungdom som sikkert har en mor eller far i samme hus/adresse som kan ordne opp for deg. Hvis ikke sender du bare Raj, Wolowitz, Leonard og Sheldon på døra hans.

Comment

Originally posted by Corvinus View Post
                            Hvis ikke sender du bare Raj, Wolowitz, Leonard og Sheldon på døra hans.
                            Og alle vet vi hvordan det vil ende :=) spesielt hvis vedkommende pumper jern.
                            living in the fast lane

Comment

Originally posted by Corvinus View Post
                              Dette høres ut som en unge eller ungdom som sikkert har en mor eller far i samme hus/adresse som kan ordne opp for deg. Hvis ikke sender du bare Raj, Wolowitz, Leonard og Sheldon på døra hans.
                              Dessverre er det ikke det. Dette er Hans fra Vestfossen, en av de håpløse narkisene i Oslo:

Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

Comment

Originally posted by Razer View Post
                                Dessverre er det ikke det. Dette er Hans fra Vestfossen, en av de håpløse narkisene i Oslo
                                Mao er den solgt/byttet videre for lenge siden, jeg traff hvertfall på samme intelligensnivå ser det ut som. Ikke mer å hente fra ham enn en god omgang juling da. Antar sterkt at alt han har å si er 100% konsentrerte løgner og svada.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X