Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger ny drifter fra tt-01 til noe bedre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger ny drifter fra tt-01 til noe bedre

    Hei ser etter en bedre bil Har hørt at mange sier at hpi sprint 2 gnager reima av bak hele tiden skal bruke den til mest lekekjøring rundt huset og lurte på om det finnes en bra bil med reimdrift eller kardang som er bedre tt-01 Hva anbefales? er litt støv litt grus ikke alltid rent der hvor jeg kjører med andre
    (Lars Erik Grindvold ås 1990)
    (hbx) bonzer) (wheely king) (hbx wild seeker)
    sikler no veldig over highlift nå for tiden

  • #2
    Hmm, da ville jeg kanskje prøvd losi xxx-s eller Kardang bilen som www.r2hobbies.com selger

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Men finnes det noe av de merkene som selges mye av i Norge og deler til de? Edit denna du mente fra r2?? http://www.r2hobbies.com/rc-cars/car...r-chassis.html
      Last edited by cossie; 12 May 2012, 09:46.
      (Lars Erik Grindvold ås 1990)
      (hbx) bonzer) (wheely king) (hbx wild seeker)
      sikler no veldig over highlift nå for tiden

      Comment


      • #4
        tamiya tb03 e vel og et alternativ med aksel..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Har en Losi xxx-s graphite som jeg vurderer å selge hvis det kunne være interessant.
          TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
          Sanwa MT4

          Comment


          • #6
            Yepp den jeg mente
            Aksel drift bil du får deler til i norge er ved VDS TB03'en til Tamiya tenker jeg, de fleste kjører reim drift..

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #7
              har en robitronic avid v2 til salgs hvis du er interessert.
              dette er en virkelig god bil, og absolutthobby har noe deler til den.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X