Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger litt hjelp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trenger litt hjelp?

    Setter opp en liste over komponenter til ny bil

    flyr litt fram og tilbake i valg av servo og har egentlig ikke peiling i det hele tatt.
    den jeg har satt opp er en savox SB-2272 mg HV digital BL. Grunnen til at jeg har sett på den er ene og aleine at det sto 0.03 på speed @ 7.4v.. men som sagt, jeg har jo ikke peiling Torque tallene skjønner jeg ikke noe av og hva det måles i men tallene er ihvertfall 7.0/97.2 @7.4v. Er det noen som veit om denna er bra, og om den ville vært grom i bilen?

    Når jeg bestiller meg en Tekin rs pro (10,5T) combo. følger alt av kabler og greier med da eller må jeg kjøpe( og eventuellt hva )... lodde?
    Last edited by khprime; 8 June 2012, 15:06.
    sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

  • #2
    Skulle holde, Power har lite å si.. Men hvor kjapp den er som er viktig. Alt under 0.10sec/6V er bra, du må kikke på tallene for 6V siden det er dette Servoen får ifra mottageren

    Blir nok flotters skal du se!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Originally posted by Retteråsen View Post
      Skulle holde, Power har lite å si.. Men hvor kjapp den er som er viktig. Alt under 0.10sec/6V er bra, du må kikke på tallene for 6V siden det er dette Servoen får ifra mottageren

      Blir nok flotters skal du se!

      Retteråsen
      Trodde at det var hvor mange volt i forhold til batteriet jeg. Og at hvis det stod som høyeste 6v så ville ikke det tåle 7,4v.

      Henden

      Btw takk for svar retteråsen
      sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X