Announcement

Collapse
No announcement yet.

jeg skal skaffe min første drifte rc: maverick strada dc vs hpi sprint 2 flux

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jeg skal skaffe min første drifte rc: maverick strada dc vs hpi sprint 2 flux

    ok skal ha min første rc. hvilken av maverick strada dc eller hpi sprint 2 flux er best?

  • #2
    sprint 2 flux. Selv om smaken er som baken, er nok denne en klar vinner av de 2.

    Comment


    • #3
      Sprint 2 flux er definitivt best av de 2 nevnte ja.

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #4
        Ok takk for hjelp. Når jeg har bestillt den, hva er den beste måten og stille in camber likt på alle hjula? Og hvor mye camber kjører dere på? Hadde tenkt til og få meg et e30 body som er rød og herme etter joacim flatby nielsen og kjøre på med så my camber jeg kan bare for moro skyld

        Comment


        • #5
          så mye camber som mulig vil jeg ikke anbefale, da blir kjøreegenskapene værre. Angående camber er det veldig en smakssak, og kommer mye ann på kjørestilen. Vil anbefale deg å prøve den med 0 camber først, så heller justere litt å finne ut hva som passer deg

          et set-up verktøy eller en enkel cambermåler er beste måte å få lik camber på alle hjula. set-up verktøy er litt dyrere, så en enkel cambermåler kan være det greieste å starte med

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #6
            Kanskje han vil være med i denne klubben

            Comment


            • #7
              Ska tru om dei slite skjeivt...
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                spørs det ja..

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • #9
                  Det blir bare for moro skyld det, skal ikke ha det sånn til vanlig da skal jeg ikke ha ordentlig dekk engang, liker ikke unødig sløsing

                  Takk for hjelp, og siden jeg har fått mitt svar stenger jeg denne tråden nå. Hvis ikke mod liker dette får de åpne tråden igjen. Takk for hjelp!

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X